Flawless skin

Hey meiden !
Ik heb, net zoals (bijna) iedereen, puistjes en rode plekken. Ik heb wel een camouflagestick, maar als ik thuiskom van school is 'ie er al af ! Hoe kan dit ? Ik heb ook last van donkere kringen onder mijn ogen en ik weet niet wat ik eraan moet doen ?
Mijn huid glimt ook zo, maar ik werk nooit met make-up, ik wil graag zo natuurlijk mogelijk zijn. Maar ik wil graag een ‘mooie egale huid’ zonder al die dingen die ik hierboven heb opgenoemd :wink:
Kunnen jullie mij helpen ?
Sorry als hier al een/meerdere topic(s) over zijn !

up

up

Gelukkig helpen de meiden op girlscene ons zo goed he ! :cold_sweat:

Tegen glimmen kan je een matterende dagcreme gebruiken, van nivea bijv. (¤7,95 ong.)

Om over je concealer een poeder doen, blijft ie beter zitten

Zoals ChocoSjakie al zegt, een goede dagcreme. En tegen de puistjes en rode vlekjes gebruik ik Molkoson van Dr. Visser geloof ik. Wel een beetje prijzig en is normaal gesproken voor je darmflora, maar ook super goed tegen pukkeltjes.
Klinkt vreemd ,maar helpt echt !

Maar ze zegt net dat ze al die dingen niet wil xD

Ik weet 't ook niet, heb hetzelfde probleem. Maar ik heb hier al gelezen over een product “No Marks” wat goed schijnt te zijn. En slakkengel… Dat laatste heb ik vandaag gekocht, dus als ik spectaculaire resultaten krijg zal ik 't posten :stuck_out_tongue:

-

Wtf, driedubbel… :confused:

consealer voor onder je ogen? dat kan je misschien ook een beetje op je rode plekjes gebruiken.
en als je wilt dat het blijft zitten… > poeder.

Donkere kringen = bij de meeste mensen meer rust nemen, goede dagcreme gebruiken. Dat helpt al heel goed. En het helpt ook om 's ochtends even onder je ogen te ‘masseren’, had ik ergens gelezen. Soms heb je ook gewoon donkere kringen van jezelf, dat ligt gewoon aan het pigment daar. Maar daar valt zonder make-up te gebruiken weinig aan te doen.
Als je camouflage stick eraf is als je terug komt van school denk ik dat hij dan gewoon niet echt een goede kwaliteit heeft, en kun je dus beter een andere proberen die langer blijft zitten. (maxfactor, maybelline, clinique is ook super goed maar heel duur, etc)
Glimmende huid = met scrubben en crémes veel tegen te gaan. Ik heb er zelf geen last van, maar veel vriendinnen doen het zo en die zeggen dat het helpt…

ik zou als ik jou was 's morgens een dagcrème gebruiken die zorgt dat je er frisser uitziet, als je daarna een beetje concealer op je donkere kringen doet valt het gelijk al minder op. (: en eventueel kun je een licht dekkende foundation gebruiken voor een iets egalere huid, en dan op sommige plaatsen net iets meer concealer aanbrengen om een rood plekje te verbergen.

Een concealer en een goede dagcrème doen inderdaad wonderen. Daarnaast doe ik ook altijd een laagje “lichte” foundation op: dat ziet er heel natuurlijk uit, maar maakt je huid wel wat egaler. (Ik gebruik zelf Max Factor Weightless Foundation.)