Flauwvallen

Ik heb al een tijd last van dat ik moet flauwvallen, dan heb ik wel is momenten dat overal 10 sec zwart wordt en dat ik bijna moet vallen. Is dit normaal en hebben mensen dit wel eens?

Nee, dat is niet normaal. Eet je wel voldoende? Genoeg slaap?

Ik eet niet zo gezond en veel. Ik slaap weinig maar dat komt ook omdat ik niet zo veel slaap nodig heb.

Heb je dat vooral als je bijvoorbeeld zit en dan opstaat? Zoja, dit heeft iedereen wel eens, dat komt doordat je bloeddruk dan ineens omlaag gaat, waardoor je zwart voor je ogen ziet, je kan misschien wat meer zout eten waardoor je bloeddruk wat hoger blijft, verder zal ik me niet teveel zorgen maken

Dan is het wel duidelijk waar het van komt. Slecht eten, weinig eten, weinig slapen.

Heb ik ook wel eens maar komt door m’n bloedarmoede muh

Hier heb ik ook wel eens last van. Vaak krijg je dit van teveel achter je computer zitten, of teveel op je mobiel kijken (of de tv natuurlijk).
Ook kan dit veel voorkomen als je te lang gelegen hebt, en je staat te snel op.

Als ik jou was zou ik minder op schermpjes turen en meer fruit eten. Bij mij heeft het in ieder geval geholpen.

en doorat ik ijzertekort heb of is dat hetzelfde maar het komt volgens sommige ook omdat ik weinig vitaminen binnenwerk.

Als ik jou was zou ik een keer bloed gaan prikken en als daar voor de rest niet zoveel uitkomt je leefstijl aanpassen. Gezonder/meer eten en genoeg rust pakken, al is dat sowieso wel belangrijk, ook zonder dat flauwvallen.

Beterschap!

Heb ik ook wel is last van, bij mij komt het vanwege een te lage bloeddruk

Ik heb dat , komt omdat m’n hart als ik opsta kei hard moet pompen omdat ik zo lang ben. Als je zo een moment hebt effe zitten of ergens tegen leunen want ik heb ook dat kei erg dat ik bijna val. Maar dan gaat je bloeddruk dus omlaag , kan je ook proberen effe heel rustig te doen,

Ik denk dat het bij jou hiervan komt.
Maar je zou ook een vitamine B12 te kort kunnen hebben, daar heb ik last van gehad en moest soms ook bijna flauwvallen.