Gisteren heb ik mijn eerste van een reeks inenting prikjes laten zetten. Ik ben iemand die niet snel pijn heeft en ik heb ook niet echt schrik of stres als ik denk aan het krijgen van een prik.
Het ene moment was de dokter mijn prikje aan het zetten en het andere moment werd ik wakker en was ik blijkbaar flauw gevallen. Ik draaide met mijn ogen en begon dan te stuiptrekken, ik heb daar helemaal niets van gemerkt. De dokter zei dat dat wel eens gebeurt, niets om je zorgen over te maken.
Maar ik moet dus binnen 2 maanden mijn 2de prik gaan halen, en dan volgen er nog 2 prikken.
Ik heb schrik dat ik weer ga flauwvallen ofzo, en ik kan mij daar moeilijk over zetten. Terwijl ik helemaal geen naaldangst ofzo heb.
Toen ik extra gaatjes liet prikken in mijn oren was ik ook bijna flauwgevallen, maar ook niet van de pijn ofzo. Misschien iets in mijn onderbewustzijn?
Het is ook iets recent omdat ik 4 jaar geleden ofzo al eens 7 verdovingsspuitjes in mijn tandvlees heb gehad.
Hebben meerder mensen dit gehad, zo ja, hoe zet je je daar over en hoe vermijd je het flauwvallen? Vind dit echt raar en heb echt schrik om die andere prikjes te halen.