Flauwte aanval.

Gistermiddag onder de douche kreeg ik ineens ontzettende last van misselijkheid in mijn buik, slap gevoel in mijn lichaam en groene/zwarte vlekken. Ik was eerst in een warm bad geweest en snel in de douche gegaan om mijn haar te wassen, dus ik denk dat het aan de water temperatuur lag. Mijn vriend was bij mij dus kon me nog opvangen, maar ik was echt helemaal van de wap en ook mijn gehoor was ook een paar minuten heel slecht…alsof ik ze dicht hield zeg maar. Na een paar minuten ging het wel weer en ben ik even plat gaan liggen…maar sindsdien voel ik me moe/traag en slapjes in mijn armen…alsof het echt een aanslag op mijn lijf is geweest. Een flauwte kan natuurlijk altijd na een drukke periode, maar ik vind het toch niet echt fijn dat ik dat nu nog steeds voel. Kan dit gewoon na zoiets of is het toch vreemd?

Het zou idd met de temperatuur te maken kunnen hebben of met een wat lage bloeddruk maar ik zou voor de zekerheid toch even naar de dokter gaan. Better save than sorry

Je kan better voor de zekerheid naar de dokter gaan

Dit heb ik ook wel eens, en inderdaad ook van een te warm bad .
Ik ben toen naar de dokter geweest om bloed te laten prikken maar daar werd niets gevonden dus ik had een daling van mijn bloeddruk .
Erna voelde ik me ook slapjes ook gewoon omdat het wat heftig was en het nooit had gehad .
Succes!

Het kan ook zijn dat je ijzertekort hebt, dat had ik een paar maanden geleden en toen ben ik ook een paar keer flauw gevallen. Maar ik zou idd voor de zekerheid even naar de dokter gaan.

Ik had het laatst nog bij een crematie (mijn fantastische timing!),het lag bij jou waarschijnlijk aan de temperatuur of omdat je veel groeit? Goed idee om naar de dokter te gaan, zeker als je het vaker hebt!

Niet gewoon een beginnend griepje? Het gaat erg rond. Ik voel me namelijk dan vaak ook zo!

Ik zou even bloed laten prikken! Dan zijn er dingen die je kunt uitsluiten of heb je meteen resultaat.