Flauw vallen door bloed (ongesteld)

Ik zat even te bedenken dat sommige mensen flauw vallen als ze bloed zien. Maar hoe gaat dat dan als je een meisje bent en ongesteld bent. Dan val je toch niet elke maand een week elke dag flauw ofzo? Iemand ervaring? Of hoe zou dat gaan?

Toen ik voor het eerst ongesteld werd, verloor ik wel bijna mn bewustzijn.
Ik denk dat dat kwam doordat het voor mijn lichaam nieuw was, en het nogal hard aankwam.

Ik denk eigenlijk niet dat ze daarvan flauwvallen… :’)

ik ben wel eens flauwgevallen toen ik per ongeluk in mijn vinger had gesneden :’) klinkt echt belachelijk, maar ik kan er héél slecht tegen… maar als ik ongesteld ben heb ik daar helemaal geen last van, ik voel me hooguit niet lekker door die kramp in mijn buik…

Misschien is dat anders omdat je het herkent en er niet van ‘schrikt’?

Toen ik voor het eerst ongesteld was viel ik wel flauw. Maar dat kwam omdat het echt zo veel pijn deed. Maar ik denk niet dat je daar dan elke maand flauw van zou vallen.

Ik ben nooit flauwgevallen, maar vond het echt doooodeng om me te verschonen, al dat bloed… :"D

ahah toen ik voor t eerst ongesteld was liep ik naar onder, mama ik ben ongesteld. me moeder zo jaa echt hihi grooteemeid en toen begon ikte huilen hahahahaha!

ikval vaak flauw mr dt komt door ijzer tekort

ja ik heb eizer te kort

Als mensen flauwvallen als ze ongesteld zijn, is het door bloedtekort denk ik, niet omdat ze bloed zien. Ik ben wel een x flauwgevallen ja.

eizer?

haha +1 :’)

true.

nou de eerste keer vond ik wel raar, en nogal smerig. maar het is gewoon puuuur natuuur.

als mijn vorige baas een meisje was, had ik het je misschien kunnen vertellen. Die man was doodsbang voor bloed :ok_woman:

nou… ik denk het niet maar ik kan zelf ook niet zo heel goed tegen bloed :blush:
maar ik val niet altijd flauw hoor :stuck_out_tongue:

ik denk niet dat die mensen snel flauwvallen,
misschien de 1e x,
maar daarna herkennen ze het?
is anders dan wanneer je opeens een mega bloedwond ziet ofzo.

Ik denk gewoon van de schrik. Ik schrok aan het begin ook.

Ohh, de eerste dag dat ik ongesteld werd was een rap.
Ik wist niet hoeveel bloed ik moest verwachten bij ongesteldheid.
Dus ik ging naar de wc op school, en ik plaste dus bloed uit plus er was héél véél bloed op mn maandverband (lekker details :sunglasses:) het werd echt even zwart voor mijn ogen. Ik kan ook niet echt tegen bloed, maar echt flauwvallen niet.

Ik denk inderdaad gewoon van de schrik. Ik schrok ook in het begin. Dacht echt: WHUT? XD