Flashmob

't is nog niet zeker of t in utrecht is er staat nog niks vast! ik probeer met iedereen rekening te houden! Is alleen wel moeilijk!

Ik wil wel meedoen!
Voor de mensen die vlakbij nijmegen wonen ken ik nog een leuke flashmob waaraan je kan mee doen, die gaat sowieso door, want dat is een flashmob groep. Daar ben ik eens mee naar zwarte cross gegaan!
Het is wel al op 8 mei, dus als je mee wilt doen moet je snel reageren!

Okee Leuk! =D

UP!

mij lijkt het wel leuk om mee te doen!
weet alleen niet of mijn ouders het goed vinden als ik naar utrecht ga… ik kom zelf uit brabant…

Afhankelijk van datum en tijd ben ik er wel voor in, ik heb al eens eerder een flashmob gemaakt maar die was erg tragisch vanwege een onwillig groepje. Ik wil nu wel eens echt iets moois maken.

Maargoed, ik moet wel zeggen dat ik een dansje er cliché vind en niet echt interactief.

Ja dansjes worden idd heel veel gedaan, dit is ook wat moeilijker voor dat wat mindere dansers onder ons en moeilijk om te oefenen

Utrecht is mij te ver weg, sorry =)

Plus dat het veel moeite kost en mensen houden er niet van moeite te doen xD
Ik denk dat een Freeze het beste zou zijn. Oh, en dan moet er ruim op tijd een note naar Marjolein gestuurd worden of het op de voorpagina komt, want ik kreeg ongeveer een week nadat ik hem verstuurd had, pas een note terug… en toen was het al te laat.

Jha ik denk dat dat ook t makkelijkst is.

Als de plaats enso vast staan dan note ik haar!

Ik heb nou niet echt het geld ervoor om naar Utrecht te reizen helaas :frowning_face:

als het in Enschede is zou ik meedoen :stuck_out_tongue:

Ik wil ook wel mee doen!
Maar dan moeten er wel veel mensen komen hoor… anders ziet het er niet uit
En dan gewoon standbeeld doen ofzo?
Of op internet een tutorial zetten van een dans…

Standbeeld lijkt mij idd wel het beste, als het in Utrecht is doe ik sowieso mee, dus ik hou dit topic in de gaten

ik zou wel willen helpen organiseren als dat nodig is…

heb altijd al een keer mee willen doen met een flashmob!

Ja ik wilde meedoen, maar ik mocht niet meer omdat het 3 uur reizen was.

@kopjechino
jammer! kunnen je ouders je niet brengen?

heel leuk ja! alleen ik woon vlakbij denbosch en wil bijv ook niet helemaal naar rotterdam reizen.

Up!

leuk idee maar Utrecht is best ver voor mij Arhnem zou beter zijn maar zou wel mee willen doen.