Flashmob

Heee iedereen,

Als aller eerst wil ik even mededelen dat ik niet precies wist waar ik dit topic moest plaatsen, en het topic lifestyle vond ik dan het beste…

Ik hoorde een hele tijd terug dat er een flashmob zou worden georganiseerd over girlscene alleen heb er nog weinig over gehoort…

Nou vond ik het wel een heel leuk idee om met allemaal meiden (misschien ook wel jongens?) van girlscene een flashmob te doen op een druk plein of in een druk winkelcentrum ofzoiets dergelijks!

Wie wil mij helpen om een leuke flashmob te organiseren? En wie doet er mee?
Plaats hieronder een reactie of stuur me een pb’tje! Ik stuur zo gauw mogelijk wat terug!

Liefs Britt

Video met een uitgebreider verhaal…
http://www.youtube.com/watch?v=Q2a1EKY5mJ8

Een flashmob = Hierbij doet een grote groep allemaal hetzelfde… Bijvoorbeeld met z’n alle ineens als een standbeeld staan. Andere mensen zullen raar opkijken als ze merken dat een grote groep opeens als standbeeld staat. Dit gebeurd vaak op drukke pleinen, winkelcentra etc. (weetje nog niet wat een flashmob is? Tik bij youtube flashmob in en je krijgt genoeg flashmobs)

superleuk idee,!

Alleen girlscene = belgië en Nederland
dus dat gaat dan niet voor heel veel mensen werken
ik woon in Utrecht, en ik ganiet helemaal naar limburg ofzo daarvoor
maar wel een leuk idee!

Zoiets was er toch al? Op 16 april ongeveer, dacht ik? Ik dacht dat ik dat een tijdje terug had gelezen dat ze dat zouden doen, ik weet alleen niet meer hoe dat is afgelopen…

Het is uiteindelijk niet doorgegaan.

Ja maar dan moet er ook wel een centraal punt worden gezocht wat goed bereikbaar is voor iedereen die eraan meedoet. En natuurlijk een goed bezochte plaats!

Ik snap dat je niet helemaal naar limburg gaat! Ik zelf ook niet want ik woon in Schagen (dichtbij alkmaar/den helder) Maar utrecht zou ik dan nog niet heel erg vinden, ik wil dat namelijk echt een keer mee maken en een reisje naar utrecht is dan niet echt een probleem en dat is wel voor de meeste mensen aardig bereikbaar lijkt me zo.

Oohww wat jammer, ik had er ook wat over gehoord en dat zou in de toekomst komen alleen ik had er alleen wat op t forum wat over gehoord.

maar 't zal idd moeilijk zijn om al deze mensen bij elkaar te krijgen
aangezien mensen uit limburg liever niet helemaal naar 't noorden gaan reizen
en omgekeerd

maar wel een ontzettend leuk idee!

Was toch al geweest? Op utrecht centraal? of is dat niet door gegaan uiteindelijk?

EDIT: oeps, sorry niet goed gelezen.

Ik wil ook graag aan een flashmob meedoen, maar ik woon in Limburg en inderdaad, ik heb geen zin om daarvoor naar Amsterdam of Utrecht te reizen (¤40,- voor een retourtje!)…

Als het in Utrecht is, wil ik best mee doen hoor. Uurtje met de bus voor 6 euro heen en terug! (lang leve de Brabantliner, ameeeen)

Voor mij zal het ook uiteraard wat kosten, maar daarna kan je ook nog even lekker shoppen. Wat ik wel ga doen (A) En nu heb je ook bij de blokker van die kaarten voor 30,- en kan je gewoon overal heen door heel nederland met nog iemand en dit kun je dan door 2en delen en met ze 2en meedoen…

Ik wil wel meehelpen organiseren, maar niemand reageerde meer vorige keer. Zaten we uiteindelijk met 4 mensen :\ Heb wel al een flashmob mail, misschien kunnen we die gebruiken?

superleuk!
alleen dan moet je wel wat simpels doen,
standbeeld ofzo indd, want een dansje gaat hem natuurlijk niet worden…
in Rotterdam!!! (a)

^ Dansje kan wel. Als één iemand een korte choreografie bedenkt, die filmt en de tutorial op youtube zet. =)

Maar niet in Rotterdam of Amsterdam, neem dan wat centralers… :’)

Ja dansje kan wel inderdaad, bijvoorbeeld iets bekends zoals de macarena of inderdaad dat iemand t op youtube zet.

En Ik denk dat het dan het beste is om het in utrecht te doen omdat dat toch lekker centraal is en goed bereikbaar

Doet er iemand mee? :slightly_smiling_face:

Leuk! maar hopen dat het dit keer wel door gaat.
Zelf is het niet voor mij om mee te doen, maar organiseren lijkt mij super leuk.

Okee, ik neem contact met jullie op als er wat mensen zijn die mee willen doen! (dus met de gene die willen mee organiseren) ik laat zo snel mogelijk wat horen!

ik zou graag mee willen maar utrecht is toch wel beetje ver weg.