Flashmob Rotterdam

Hee mensen!

Morgen wordt in Rotterdam centrum een grote flashmob gehouden :grinning:
een freeze, waarbij je dus 5 minuten lang doodstil moet staan.
Heel veel mensen zullen meedoen, en over heel Europa staan op dat moment in 20 steden allemaal mensen stil.

Ga jij erheen :grinning:?
Ik wel, morgen shoppen daar en dan meedoen. Lijkt me geweldig! Het idee alleen al dat zoveel mensen stilstaan op hetzelfde moment. Wat vinden jullie?

upje :’)

Lijkt me op zich wel grappig om een keer te doen ja… Maar ik ga liever naar Rotterdam om te shoppen :’)

Flashmobs zijn tof! Doet me denken aan die flashmob voor Oprah haha.
Hoe laat gaat het gebeuren? Niet dat ik er heen ga maar toch :’)

lijkt me leuk! alleen ik woon niet echt dichtbij Rotterdam en ik denk niet dat ik er morgen kom :stuck_out_tongue:

Het begint om 15:00 haha
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden, straks sta je daar in je eentje, blijkt ie mislukt te zijn en staart iedereen je zo aan van O.o

oohw wat leuk!!!:smiley: toevallig ben ik in rotterdam morgen:D
dan ga ik zeker meedoen :wink:
xx

Erg leuk haha!!
alleen woon ik in Friesland. (weet je trouwens of mensen daar dat ook doen? :stuck_out_tongue:)

Echt leuk, maar ik ben al elke dag in Rotterdam, en morgen ben k vrij, dus om er nou morgen weer heen te gaan ; )

haha nee volgens mij niet :stuck_out_tongue: jammer!
Het is trouwens op de lijnbaan, tegenover de vodafone winkel.

Oooh super vet! Ik ga alleen niet speciaal daarvoor super ver reizen.

en dan moet je met zn allen tegelijk springen. misschien veroorzaak je wel een aardbeving!

Ooh leuk!
Heel de lijnbaan stil haha.
Ik woon in Rotterdam maar weet niet of ik ga…

LIJKT ME ECHT VET LEUK ! ALLEEN JAMMER DAT IK IN GRUNN WOON.

Leuk! Ga er alleen niet speciaal voor naar Rotterdam.

En volgens mij is het ook niet de bedoeling dat de hele wereld het al weet van te voren??

HOEZO NIET? ANDERS STA JE DAAR MET ZE 2E

Ja ik ook, (alleen vnadaag dandus.) alleen jammer dat het zo ver weg ligt :stuck_out_tongue:

had wel willen gaan,
alleen…te laat:(
hoe was het voor wie er mee heeft gedaan?

ja idd hoe was het ? ik kon er niet bij zijn :frowning_face:

Het was echt geweldig leuk! Het regende wel, dus mijn moeder en ik had zoiets van zal het wel doorgaan?
Maar een half uur van tevoren was niemand er nog, komen we om 10 voor drie terug, stonden en boel metsen te wachten op drie uur
en om drie uur klonk het fluitsignaal
nah, veel mensen joh! En van die leuke poses :grinning:
heel veel hebben meegedaan en mijn moeder heeft alles gefilmd, dus misschien kan ik morgen ofzo het filmpje op youtube zetten :slightly_smiling_face:
het was echt heel leuk!