"Flashmob" Arnhem

Beste girlscene’ers!

Ik zoek mensen die in staat zijn 3 Augustus 2013 naar Arnhem te komen voor een soort flashmob. Mijn vriend en ik zijn een tijd uit elkaar en wil hem terug en hij zei dat hij er voor open staat.

Nu is mijn plan om hem in een hummer limousine op te laten halen, in zijn woonplaats. Dan gaat er een vriend(in) mee zodat ik met diegene contact kan houden. Dan word die afgezet in Arnhem, vlakbij het velperbinnenplein. Vanuit daar wil ik dan mensen die hem de kant op wijzen waar ik dan sta. Dat is niet ver weg van waar hij word afgezet. En dan vraag ik hem opnieuw (tevens is daar de plek waar we voor het eerst kusten).

Zijn er girlscene meiden die hier aan mee willen werken? Het is ongeveer rond 13:00.

Groetjes x

Ik ben er dan toevallig wel, maar ik ga het niet doen. Lijkt me best raar tbh :'D

Ik vind het een raar idee. ‘Hij staat er voor open.’ En dan zegt hij dalijk nee zeker…

Ik vind het wel lief :grinning:

Waarom denk je dat?

Why not?:c

Lief idee, alleen Arnhem is niet voor mij om de hoek… Dus een upje voor jou,

Aww haha! Dankjewel :grinning:

Jullie hebben geen relatie meer. Je wilt een flashmob voor hem houden, en hij ‘staat er wel voor open’. Waarom een hele flashmob als hij toch al weet wat je wilt gaan vragen?

Het is niet eens zo zeer een flashmob. Meer dat mensen hem wijzen welke kant die op moet, de plek waar ik dan sta. En dat weet die niet, zo wel dan is dit het om het extra speciaal te maken.

En we zien elkaar nog wel enzo. En spreken.

Kun je het niet aan jouw ouders of zijn ouders, of andere vrienden of vriendinnen vragen? Aangezien ik niet verwacht dat er hier veel mensen iemand gaan helpen die ze niet kennen.

Nouja, dat vind ik best lastig. Zijn ouders weten al dat het uit is en ben bang dat veel vrienden en zijn familie reageren van: nee, heeft toch geen zin.

Niet om lullig te doen, maar als die al denken (mensen die veel voor je over zullen hebben) al niet willen helpen, denk ik niet dat complete vreemden wel gaan helpen.

Maar ik zou je ouders en vrienden toch het vragen, ik bedoel, niet geschoten is altijd mis.

Nouja ik heb het indd nog niet gevraagd. Maar dit was ook de moeite waard om te proberen…

Ik vind het een leuk idee. Tuurlijk kan het gebeuren dat ie nee zegt, en misschien is een flashmob niet nodig, maar het idee is toch geinig? Vind dat sommigen wel erg negatief reageren…

Ik moet zelf die dag werken, en woon niet bepaald in de buurt, maar ik hoor voor je dat het lukt, en uiteraard dat hij ja zegt. Succes!

Aw wat lief! Dankjewel :slightly_smiling_face:

Ik woon er niet bepaald in de buurt, maar als ik die dag in de buurt zou zijn (vrienden wonen daar), dan had ik het wel gedaan. Wens je veel succes iig, vind het wel een leuk idee. :slightly_smiling_face:

Aw oke! Thanks a lot xx

Aw oke, jammer! Thanks :slightly_smiling_face:

Denk je nou echt dat dit gaat werken… :cold_sweat: