Flared jeans van de H&M

witte shirt ( met een leuke tekst/print), giletje erover(knopen open laten) pumps.
geen lange truien/jurken ofso aan doen niet leuk.

Ik vind flared jeans niet mooi, maar misschien met allstars? Als je die hebt tenminste. Zo word het wat minder ‘degelijk’ en er kan vrij veel op. Alleen geen lange shirtjes/tuniekjes enzo.

met een studsriem en een leuk giletje

Heeyy,
Je kunt er ook gwn een sweater op doen… dat staat nooit zoo tuttig :grinning:
Ken je het merk April evil??

Daar hebbe ze egt leuke truien en shirtjes van en die zijn hardstikke stoer!!

Veel succes ermee <3

xxxxx Suuuss

Ik snap niet wat iedereen in die broeken ziet…

Het is net een zâk om je kont.

Maarja ik ben zelf ook niet zo goed in combineren dus ik zeg niks. XD

Ik zou hem helemaal niet aandoen.

Strak kleurig shirtje en dan in je broek & dikke blokhakken (of sleehakken) bijv. bruin.

:grinning:

Oh dit is een super oud topic

Zulke broeken zitten juist om je kont & bovenbenen strak, de flare begint pas bij je knieen dus waar je dat zak om je kont vandaan haalt…

OT; Misschien moet je eens wat foto’s van Rachel Zoe kijken, die heeft een geweldige stijl (vind ik dan) en die leeft zowat in flared jeans!

ik heb ook een (lichtblauwe) flared jeans! :slightly_smiling_face:
ik combineerde hem met een zwarte top, een roze blazertje, en een paar zwarte broque hakken (brogue, broque of broques? geeen idee :stuck_out_tongue:)
ik kreeg superveel complimenten, dat ik er echt uitzag alsof ik was gestyled door een of andere designer ofzo, jeej :slightly_smiling_face:

dit topic is van 2008xd

misschien kan je er een shirt/top met een leuke print erop aandoen en die dan in je broek stoppen met een leuke riem. En dan een lange ketting en een vestje ofzo?