Flared jeans van de H&M

Ik heb deze broek gekocht, maar ik weet niet echt wat ik er bij moet dragen om het niet zo truttig te maken… Met een simpele zwarte top erop en zwarte laarzen ziet het er al gauw zo degelijk uit! Iemand tips?

http://img379.imageshack.us/img379/6269/broekhmly6.jpg

Je afbeelding doet het niet bij mij…=/
Dus kan je helaas niet helpen nu;)

Ik heb ok zo’n broek en ik vind dat er best wel veel op kan…Ik heb er een shirtje met een wat groter gilletje op.
maar je kunt er ook een blouse op doen ofzo…
zou er alleen niet iets op doen wat wijd uitloopt.

edit:
ik kan eht plaatje ook nhiet zien maar ik denk dat ik weet welke je bedoelt xD

ik kan 'm niet zien! =s

```html

Image Hosted by ImageShack.us

```

Hoop dat het plaatje het nu wel doet…

Leuke gympen eronder en een shirte en giletje of bolero?

ik zou geen gympen eronder doen, maar iets leuks met een hak ofzo? =)
verder zou ik er niet een te wijd shirtje op doen, omdat de broek ook al wijduitlopend is…

Ik denk dat als je ze met all stars en een fel Thirt met print combineerd het meteen al veel minder tuttig zal zijn. Ook kan je met de juiste accessoires al veel bereiken. Ik denk dan aan een handtas met studs, coole oorbellen, … Warrig haar is ook zeer goed voor een meer grungy look.

Groetjes
Helen

een flared jeans is leuk
maar deze broek ziet er gewoon erg tuttig uit
misschien had je een iets stoerder model moeten kiezen

denk dat t moeilijk is om t minder tuttig te maken
ruilen?

je moet er niet echt iets ‘moois’ van maken zeg maar :stuck_out_tongue:
en dan bedoel ik idd wat hier ook al staat ergens,
een (fel)gekleurd tshirt met drukke print/kleurrijk, en veeel volume in je haar =D
Dus idd dat het er grungy uit gaat lijken :stuck_out_tongue:
ik heb ook zo’n flared jeans (wel iets stoerdere) en ik wist ook niet echt wat voor schoenen eronder te doen
je kan er ook pumps onder doen alleen zorg dan wel dat je jeansonderkant nét niet de grond aan raakt en zorg dat het niet hoogwater wordt :stuck_out_tongue: dan ziet het er heel leuk uit!
En op school doe ik gewn me nikes erond =D

mischien kan je het met all star achtige schoenen dragen
en een basic shirtje, cardigan en een sjaal

lekker makkelijk een t-shirtje erop
http://blog.asos.com/phot…mmies_kate_and_nicole.jpg

ik zag een tijdje geleden ook zon foto van iemand met een flared jeans en daar had ze een band t-shirtje in zou mischien wel leuk zijn bij een t-shirt van de ramones maar licht er wel aan wat jij er van vind

gewoon een sweater
en all-stars (in die soort schoenen)
^^ ik doe dat namelijk ook en dan lijk je helemaal niet truttig

Khou er niet van,
skinny jeans zijn mooier :grinning: :zipper_mouth_face:

[i]

Helemaal gelijk in![/i]

je kunt all the way gaan, en hippie chic kiezen als stijl. dan zou ik zeggen lage all-stars (zwart of donker blauw) en een baggie t-shirt van een band of met streepjes (dan kan je ook wat schattigs kiezen zoals roze en off-white), een grijd gebreid vest (zo’n lange weet je wel) en een sjaal. ik zou dan plaatjes kijken van Mary-Kate en Ashley, want die hebben de zwervers look heel lang gehad…

Ik zou onder zo’n broek lekkere hoge hakken aantrekken. Gewoon een simpel strak t-shirt met een zwart giletje of iets dergelijks. Een beetje nonchalant. Ik denk dat deze broek al best wel opvalt en je het daarom niet te druk moet maken. De broek zelf is sowieso al wijd, dus je moet er sowieso een strak t-shirt op doen. ik zelf zeg altijd:
Wijd + Wijd = Strak. (het zelfde als - plus - = + bijvoorbeeld)

nee, daar heeft ze wat aan x’D

ik heb ook net 2 gekocht, één stoere en één hoge taille.

pumps staan denk ik wel leuk en met een streepjesshirt blauw-wit bij je broek in ofz.

oker gele pumps
en een coltruije met een panterprint ofzo is leuk!
of al je dat ordi vind gewoon een bruine bijvoorbeld
en dan leuke sierden erbij.

Of een witte blous erins en dan een zwarte giletje eroverheen en zwarte flats