Flaporen verbergen

Hoi allemaal :slightly_smiling_face:

Ik heb flaporen waardoor ik eigenlijk nooit (alleen met sporten) een staart of een knot draag. De meeste mensen zeggen dat het wel meevalt (ze zijn ook niet heel erg) maar ik vind het gewoon echt niet mooi uitzien en ik schaam me er best wel voor… Er zijn hier vast wel meer meisjes met flaporen, dus hoe doen jullie je haar zodat je gewoon een knot of staart kan dragen? Of misschien een bandje erover ofzo, of op een speciale manier haren erover vastzetten met clipjes?

Ik heb zelf trouwens vrij lang (bh-bandjes lengte) haar met vooraan een paar laagjes

Als je je haar niet helemaal strak vastzet, maar dat je je haar een beetje losjes over je oren laat vallen dan valt het volgens mij ook niet zo op.

Heb je misschien een foto?
Verder moet je denk ik wel een hoge staart en knot en gewoon een beetje losjes.

Ik heb ook een beetje flaporen maar als ik een staart in heb doe ik meestal oorbellen in.

Je haren niet achter je oren, maar erover heen dus. + net zoals de meiden hier boven, je haar losjes

ik heb ook flaporen :frowning_face: ik doe nooit een staart in tijdens gym/sporten… als ik op straat met een staart of knotje liep riepen mensen opstraat dombo en kan je vliegen? dus nu draag ik nooit meer een staart of knotje

Ik maak altijd eerst een strakke staart en daarna trek ik een paar losse plukjes eruit zodat mijn oren van de achterkant bedekt zijn. Ik heb zelf geen flaporen dus weet verder ook geen tips meer.

Ik heb een klein beetje flaporen en ik heb mijn haar in laagjes laten knippen, en heb zo’n schuine pony dus dat scheelt ook. Als ik het los doe dan stijl ik de bovenste laagjes mooi in vorm (naar binnen of meer naar buiten toe zegmaar aan het einde van die lok iedere x) en verder overal klein laagje haarlak voor de volume en dan blijft t ook goed zitten de lok en laagjes :slight_smile: ik heb btw best lang haar maar de onderkant is nu wel een stuk dunner door al die lagen maarja door zo’n ‘vlot’ kapsel zie je je oren niet meer hoor als het goed is… :wink:

Wees gewoon blij met jezelf. Iedereen heeft perfect imperfections. ::slightly_smiling_face:

-weg-

-weg-

Je kunt ook een haarband in doen en die over (de bovenkant van) je oren laten lopen. Maar als iedereen zegt dat het meevalt, waarom zou je je er dan druk om maken? Ik zou er niet zoveel om geven als ik jou was. Iedereen heeft wel dingen die minder mooi zijn.