Fjallraven kanken tas

Hallo meiden,

Momenteel ben ik helemaal gek van de fjallraven kanken tassen, misschien ken je ze wel die gekleurde tassen die erg makkelijk zijn voor school of op reis. Helaas betaal je al snel 80 euro voor zo’n tas, maar het schijnt dat je ze ook op aliexpress kunt kopen. Echter weet ik niet goed hoe ik deze tas daar kan vinden. Daarom vroeg ik mij af of iemand van jullie wel weet hoe je op aliexpress zo’n tas kunt vinden. Zou je dan misschien een linkje willen sturen?

Groetjes mij

zoekbalk: fjallraven kanken (bag/tas)?

Ik neem aan dat die tassen (mede) zo goed zijn door de goede kwaliteit. Is het niet verstandig om dus voor het orgineel te gaan in plaats van een kopie waarbij de kwaliteit waarschijnlijk ruk is?

Mocht je de echte kanken willen kopen, in oktober is het weer national glamour day (= gekoppeld aan het tijdschrift glamour). Afgelopen april kon je op deze dag op thelittlegreenbag (website) 20% korting krijgen. Zo heb ik mijn kanken mini voor 55 euro kunnen kopen ipv bijna 70 euro.

Op aliexpress kun je ze kopen via een verborgen link, je moet echter je wel aansluiten bij een groep, want je mag niet zomaar dit soort links delen. De groep heet BEST ALIEXPRESS BUYS.

Merk is niet toegestaan op aliexpress, dus zo makkelijk is dat niet. Je krijgt gewoon geen resultaten.

Ik lees steeds de fierljeppen kanker tas

Ja ik lees ook kanker tas, echt naar.

Niet dat ik hem heb gekocht maar doe dit. Dan heb je tenminste kwaliteit.

hahaha same, maar ik zou ook een echte bestellen xo