Fjallraven Kanken rugzak: meningen?

Hoi!

Ik zit erover te twijfelen om een Fjallraven Kanken rugzak aan te schaffen.
Heeft iemand zo’n tas of weet je iets meer over de kwaliteit?

Overleeft die bijvoorbeeld een regenbui? (in NL best een topic natuurlijk!)

Sorry voor de grote foto’s

Alvast bedankt!

Ik vind ze er erg leuk uit zien! Past ook bij verschillende kledingstijlen :slightly_smiling_face:
Over de kwaliteit kan ik je helaas niks vertellen

ooo hij is mooi.

Ik las net ergens online dat ze waterdicht zijn! Dus das fijn. Alleen kwaliteit van de stof zou ik nog meer over willen weten :slightly_smiling_face:

Als ie stevig genoeg is om veel zware boeken te tillen?
Anders voor gewoon gebruik.

oooooooo leuk leuk leuk

Ik vind ze leuk en meer weet ik er niet over.

Nog nooit van gehoord dus ik kan je niet helpen, maar ik vind ze supergaaf en ik heb nog een nieuwe nodig dus deze ga ik zeker overwegen!

Ik las heel even wat anders dan Kanken. ._.

Als ik de site zo bekijk denk ik dat het wel kwaliteit is hoor!
En aangezien het merk zich richt op outdoor denk ik dat je wel kan aannemen dat het stevige stof is, haha.
Edit: ik heb even een paar reviews opgezocht en die zeggen allemaal dat hij superstevig is!

Mwah, beetje saai. En die naam, echt een stomme naam voor een merk haha.

Wat maakt de naam uit hahaha

Ik vind het wel een goede naam. Ten eerste zijn wij eigenlijk helemaal niet de doelgroep die ze voor ogen hebben (tenzij je regelmatig op avontuur in de bergen gaat natuurlijk, haha) en hebben ze helemaal geen leuke naam nodig, en ten tweede had ik het topic alleen vanwege die naam aangeklikt en nu ga ik er waarschijnlijk een kopen, haha.

Blijkbaar zijn ze erg populair in Taiwan, haha!
Je leest overal ‘so cute!’ enzo.

Ik denk dat ik zeker ga twijfelen om deze aan te schaffen, lees overal dat ie behoorlijk stevig is, goed tegen water kan, een speciale versie is met een laptop vak (nodig voor school), etc. Dus alles bij elkaar goed! En tof.

Je bent niet de enige haha.

ik heb de zwarte kanken! Ik zal zeggen dat hij veel mooier is in het echt dan op een foto. ik ben helemaal verliefd op mn rugzak. ik gebruik hem voor de middelbare school, want de maat is perfect! (16 liter.) er zit zelfs een soort zitje in die je eruit kan halen als je niet op nat gras wilt zitten! de bandjes zijn heel dun en zitten fijn… maar als je armen bloot zijn, snijden ze een beetje! ook zitten er zij vakjes in voor een flesje drinken bijvoorbeeld (zijn tamelijk smal!) ook is de tas waterdicht. ik heb er 70 euro voor betaald, maar het geld is het waard!

ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
:sunglasses:
https://instagram.com/p/2EMvPHtXbC/?taken-by=spockcaptain

(Hier heb ik een fotootje van mijn kanken!)

vindt ze 1,5 jaar later vast fijn

Hier moest ik om lachen.

Oh ik kan die rugzakken echt niet meer zien. Iedereen draagt ze hier in Noorwegen en ik snap nog steeds niet wat er mooi aan is…