Fitness

Hey meiden,

Ik was erover na het denken om te gaan fitnessen. Aangezien ik iedere dag in de tuin ben het touwtje springen en het binnenkort echt niet meer zal gaan door het weer.
Nu ben ik vandaag naar 2 sportscholen gegaan met mijn vriend, hij ging alleen voor het vervoer met mij mee.
Maar mijn probleem is ik weet niet of ik het wel 1 jaar ga volhouden.
Ik moet namelijk alleen gaan, heb iedereen al gevraagd mijn moeder zit wel nog te twijfelen of ze niet mee wil gaan maar dat zal wel niet gebeuren.
Mijn nichtje en achternichtje gaan misschien ook naar die sportschool maar dat ligt eraan of ze er geld genoeg voor hebben dus dat kan nog maanden duren…
Maar ik wil toch wel gaan afvallen, strakkere buik enz.
Bij die sportscholen waar ik vandaag ben geweest valt 1 al af, het was in duitsland en nouja het zag er gewoon niet zo gezellig uit, de inschrijfkosten waar ook onwijs hoog.
Die andere waar ik vandaag ben geweest beviel me wel, en was ook niet duur 16 euro per maand en tot 22 sept. gratis inschrijfkosten.

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?
En wat zeggen jullie gewoon gaan of ?

Er is ook nog een probleem…
Ik woon er niet echt kort bij ofja ongeveer een half uur maar wel met enorm stijlen bergen. Ook moet ik dan langs een park/bos waar ik me overdag nieteens prettig voel om langs te fietsen laat staan als het donker is.
Ik heb over 2 maanden hopelijk wel mijn rijbewijs dus kan ik het s’avonds altijd de auto pakken.

Wacht twee maanden af. Tot je je rijbewijs hebt. Dan is er eigenlijk geen reden meer om niet te gaan, toch?

het is natuurlijk niet leuk om alleen te moeten sporten, maar als je echt de motivatie hebt en wilt afvallen is het ook niet zo erg. misschien ontmoet je daar wel mensen die ook alleen zijn en dezelfde dagen gaan? haha zou ook kunnen. ik ga ook wel eens alleen hardlopen als mijn moeder niet meekan, vind ik ook helemaal niet erg.

Ik had ook dat probleem.
Bij mij was het zo dat niemand mee kon/wilde.
Dus ben ik uiteidenlijk alleen gegaan.
Heb het 3 maanden vol gehouden XD
Na ene tijdje verloor ik mijjn motivatie en ging ik alleen maar ‘omdat ik toch betaald ervoor heb’ .
Maar als jij erg grote motivatie heb zou ik zeggen; Probeer het :slightly_smiling_face:

x

van fietsen val je ook af, dus dat half uurtje boeit dan niet.

Ik fitness ook altijd alleen en ben ondertussen alweer anderhalf jaar bezig, het is met zn 2en natuurlijk gezelliger dat snap ik, maar je leert daar vast ook wel nieuwe mensen kennen (:
En zie dat fietsen maar als een warming-up, hoef je dat niet meer te doen op de sportschool én je valt er vanaf.

Zijn er geen vrienden of mensen uit je klas of van je werk die
ook willen gaan fitnessen? Want dan kun je daarmee gaan.
En ik zou nog even afwachten totdat je je rijbewijs hebt.

Nou op school ga ik maar met 2 meisjes om en 1 ervan is zwanger dus die gaat nu sowieso niet fitnessen, dat ander meisje weet ik niet zoveel praten we niet haha.
Mijn werk valt al helemaal af haha ik werk bij mijn moeder in de winkel en heb alleen een collega van 52 jaar en ze heeft het veel te druk.

Maar ik heb nu een meisje gevraagd die ik al heel mijn leven ken ze wou ook gaan fitnessen en misschien ook wel daar. Alleen later omdat ze geen werk heeft nu.

Maar ik ga nu gewoon alleen, ik probeer mijn moeder nog verder over te halen.
Gewoon altijd mijn ipod meenemen dan komt het wel goed hoop ik.