Fitness

wie doet er hier aan fitness? want ik denk erover om het ook te gaan doen, niet met gewichten aan de gang maar meer cardio (=loopband etc.) wie doet dat? en is het leuk? ik wil het niet gaan doen omdat ik mezelf dik vind maar voor conditie en ook wel voor spiertraining want ik doe ook aan kunstschaatsen dus daar is het ook goed voor…
owjha kwoon in Rotterdam, misschien iemand een tipje??
-x

je moet wel een fitness zaal zoeken met een leuke fitness instructeur dinges

de loopband is leuk.
De rest is geen ruk aan (8

Yay, fitness
Fitness is koel. Alleen ik zit op “kinderfitness” omdat ik nog geen 16 ben, en je moet 16 zijn om in de fitnesszaal te mogen :roll_eyes:. Echt dom. Maarja, nog maar 7 maanden ^^
Maar ik vind de krachttoestellen juist leuker [dat zijn gewichten maar dan is er een heel toestel van gemaakt]. Maar cardio is ook wel leuk.

fitness is egt superleuk =D doe et self ook, tis vooral leuk als er veel leuke mense by zijn. ik doe ook cardio, en vind de loopband et leukste :slightly_smiling_face:

Ik doe het ook, maar ik mag alleen wandelen op de loopband,
omdat ik vaak last heb van mij knieeën en blabla…
Dat vind ik dus complete onzin, want op school mag ik toch ook lopen bij de les L.O.?

Ik gebruik maar even dit topic…

ik heb een vraagje wie van jullie (onder de 16) fitnesst er bij een sportclub of iets dergelijks?
ik wil zelf namelijk graag gaan fitnessen maar overal moet je 16 zijn en dat ben ik dus nog niet

o en weet iemand een sportclub of iets in enschede waar dit mogelijk is?

Mijn ouders hebben een hele fitness kamer daar doe ik wel eens xD

tja helaas heb ik dat hier niet en kan ik dus nergens fitnessen… iemand nog een sportclub?

Ik ben net 16 geworden, maar fitneste ook al toen ik nog geen 16 was.
Bij de meeste fitnesclubs is het zo dat je wel mag fitnessen als je nog geen 16 bent, maar dan wel binnen een bepaalde tijd of voor een bepaalde tijd.
En als je met iemand van 18+ gaat, mag je wel na 6 uur.
Nu kijken ze hier vaak niet heel strak naar, dat deden ze bij mij ook niet.
Vaak vinden ze het prima als je je maar gewoon goed gedraagt.

@ TS

Ik fitness dus ook, en ik vind het echt heel leuk!
Ik doe zelf ook cardio, maar dat is wel meer om af te vallen dan voor de conditie, maar dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen :slightly_smiling_face: .
Het is vaak een ramp om jezelf er heen te slepen, althans, dat ervaar ik, zeker als je dan lekker thuis op de bank kunt gaan liggen, maar het gevoel dat je het echt gedaan hebt en (in mijn geval dan) … kcal hebt verbrand, geeft toch wel een goed gevoel wat ook weer motiverend werkt om de volgende keer weer te gaan.
Dus, ik zou het zeker doen, het is eigenlijk goed voor alles !

nou ik was dus vandaag naar fit for free geweest en toen ik zei dat ik 15 was was er al helemaal niks meer mogelijk.,

echt niemand?

up

up voor mijn vraag

Weet dan echt niemand het?

Volgens mij mag dat inderdaad nog niet… Moet je 16 voor zijn, denk ik… (:

wtf wrom moet je 16 zijn?

Ik denk omdat je anders gewoon nog niet volgroeid bent, en je dus groeiende spieren e.d. teveel gaat belasten. (maar ben ik niet helemaal zeker, lijkt me gewoon logisch…)

Dat is een beetje vreemd, want onder begeleiding van een 16 jarige mag je wel en dan doe je gewoon hetzelfde