Fitness

Ik zit heel erg te twijfelen of ik op fitness zal gaan. Ik heb ook al een andere sport waar ik 1 keer in de week 1,5 uur train en dan op zaterdag wedstrijd speel.
Ik heb afgelopen week een proefles van fitness gedaan en aan mijn moeder gevraagd of ik op fitness mocht, het mocht wel maar dan moet ik het wel zelf betalen. Het is €21.50 in de maand om 1x in de week te fitnessen, en je hebt er een boekje bij wat je per keer dan “moet” doen om je doel te behalen.
Zou iemand me kunnen helpen met mijn voor en nadelen lijstje zodat ik misschien tot een keus kan komen want zelf kom ik er niet echt bepaald uit of ik het nou ga doen of niet :flushed:

voordelen:

• ik krijg conditie ( te gebruiken bij andere sport )
  • krijg strakker lichaam

nadelen:

• zelf betalen
  • best wel duur
  • onhandig met werken

Ik vind 21,50 voor 1x in de week best wel duur. Maargoed dat ligt misschien ook aan je omgeving.
En is het niet handig om gewoon zoiets te hebben van: wil ik héél graag fitnessen en ga ik het langer volhouden dan een teamsport ja/nee.

Heb je geen basic fit in de buurt? Daar mag je voor minder geld onbeperkt sporten.

Ik betaal ergens rond de 35 euro per maand en dan ik onbeperkt sporten, groeplessen en douchen… Wat ik best veel vind…
Dus ik vind 21 euro voor 1x in de week sporten erg veel…

is het ook duur als er fysiotherapie bij in zit? :flushed:

Nee

Niet doen, kijk even of je een basic fit of fit4free in je stad hebt. Nadeel is dat je bij deze aan een jaarcontract vast zit.
Het klinkt eigenlijk alsof je er niet veel tijd voor hebt, misschien kun je bij een andere sportschool kijken of je een maand of 3 maanden contract kunt uitproberen.

Bij mij kom je snel in aanmerking tot wel 40 euro per maand wil je alles kunenn doen en laten en onbeperkt. Het loopt tussen de 30/35 tot 45 euro op echt belachelijk duur!

Dat is idd best duur, ik heb voor 20,- per maand onbeperkt fitness,groepslessen en douchen en kan per maand afzeggen. Dus zou nog even verder kijken als ik jou was :wink:

Ik zit bij basic healthcity met onbeperkt fitnessen voor 21 euro ofzo. In amsterdam stikt het trouwens van de fit4free en basicfit die ook erg goedkoop zijn, ik zou verder kijken want voor die prijs en dan maar 1x kunnen fitnessen per week vind ik belachelijk…