Fitness/meiden met spieren

Sinds een paar jaar doe ik aan fitness. Eerst wilde ik gewoon wat strakker worden. Ik merk nu ook dat ik best wel gespierd wordt. Zijn er hier meiden die ook fitnessen en ook gespierd worden? en zo ja, wat vinden jullie ervan? en wat is het gespierdsts bij jullie?
Bij bij vooral mijn buik, billen en beetje mijn armen.

Als jij dat op de foto bent, dan vind ik het nog niet enorm gespierd hoor.
Achja de foto is ook niet zo duidelijk.

Bij mij zijn mijn benen vooral gespierd, omdat ik al 10 jaar aan ballet doe.

x

Die foto is al een tijdje oud. En doordat ik lig zie je het ook niet hoor. Maar heb wel blokjes. Nu helemaal

Ik vind zo hele lichte blokjes voor een meisje wel mooi hoor !
Maarja meschien moet je het stil aan wat rustiger aan doen en wat afbouwen want als je dit zo blijft doen ga je blijven spieren opbouwen en zo wil je er ook niet uitzien xD
Maarja je kunt het blijven doen maar ietsje minder
Meschien blijven dan wel de lichte blokjes helemaal maar ze worden in ieder geval niet nog strakker :stuck_out_tongue:

bwa bij mij hangt het ervan af wat je gespierd noemt. nu zijn mn spieren beetje weggesmolten maar vorig jaar in de zomer had ik echt armspieren en je begon zo de lijnen van blokjes heeeel lichtjes te zien en ik vond het wel mooi. vooral mn armspieren mis ik, daar was ik trots op :frowning_face: nou ja deze zomer ga ik terug fitnessen en dan proberen het door het jaar ook wat beter bij te houden! maar bodybuider vrouwen vind ik niet mooi hoor :stuck_out_tongue:

Ik heb spierballen bij me amen. maar dat komt van maanden met krukken lopen. Als ze iets minder zouden worden zou ik het ook niet erg vinden

ik fitniss nu ongeveer 3/4 maanden,
(meestal wel elke dag 1 uur)
en mijn armen & benen worden ook gespierd!
en ik krijg meer buikspieren, ik kan makkelijker situps doen.
ik heb een dikke buik, daarom ging ik ook fitnissen, en dat is niet opeens weg ofzo.

dusjaa.
noujaa, succes!,
maar ik vind een beetje een gespierde vrouw heel mooi!,
alleen zo’n bodybuilder in vrouwenversie niet zoo :flushed: