Hallo allemaal.
Ik ben al een hele tijd bezig met fitnessen en gezond eten, maar veel van mijn vriendinnen delen deze passie jammer genoeg niet. Daarom zoek ik een meid(den) die graag willen whatsappen of via facebook willen praten over fitnessroutines, gezond eten, etc. Ikzelf ben 16 jaar en word dit jaar 17. Heb je interesse? note me dan even!
Hoi!
Ik wil zelf ook meer gaan fitnessen. Lijkt me wel leuk om bijvoorbeeld via kik te praten? Als je die hebt
Kunnen we elkaar helpen etc.
Er is al een kikgroep. Happygirl, ik weet niet of je het hebt gemerkt maar jij zit er al in! Er zitten in totaal nu 4 meiden in de groep.
@Veins, als je er ook in wilt stuur me dan maar een pb! :’)
Edit mod; reclame is niet toegestaan en ook nog eens een jongen dus nope
Hoi allemaal! Na dat ik in een paar groepen gezeten heb, lijkt het mij leuk om iemand te hebben om 1 op 1 gesprekken mee te hebben: lekker over van alles en nog wat praten zoals school, werk, boys, probleempjes, sport, series en dat soort dingen. Maar wat ik ook heel erg zoek, is iemand die mij kan motiveren om dingen te gaan ondernemen, op het gebied van sport, doorzetten en motivatie. Misschien kan dit wederzijds? Zelf kom ik uit zuid holland en ben 18 jaar. later afspreken, als we elkaar wat beter kennen, lijkt mij ook heel leuk. Ik zoek iemand met een beetje dezelfde leeftijd (16-20) . Regio maakt me niet zo heel veel uit (maar ook in zuid holland of in de buurt is natuurlijk leuk meegenomen!) Ik hoop graag van je te horen! Liefs!!