Fitness leuk maken

Ik heb dus echt gewoon een ontzettende hekel aan fitnessen. Aan zo’n beetje alle sporten in t algemeen. Maargoed ik moet afvallen dus dan zal ik toch moeten sporten.

Meestal hou ik t zo’n 2 weken 5 dagen in de week vol en dan ben ik het alweer zat… Er is ook niemand die mee kan fitnessen ofzo, en eigenlijk wil ik ook liever niet dat iemand me ziet fitnessen x’)

Maar hebben jullie enig idee hoe je fitness leuk kan maken voor jezelf? Ik heb wel mn iPhone mee enzo, maarja.

Geen idee, ik vind fitness sowieso leuk dus…

Ik moet ook altijd alleen gaan fitnessen.
Misschien is 5 dagen wat teveel voor je dan ?
Omdat je er sowieso een hekel aan hebt ik ga 3 dagen in de week en dan valt het wel reuzen mee.
Toen ik zovaak ging had ik er ook een hekel aan nu ga ik met de gedacht aah lekker even sporten en niet ughh ik moet weer gaan sporten.

haha ik heb hetzelfde. In het begin was ik ontzettend fanatiek en ging ik bijna elke dag naar de sportschool, nu ga ik bijna nooit meer.

Maar ik ga meestal naar de sportschool als ‘I used to be fat’ op MTV begint. Wij kunnen daar namelijk tijdens het sporten tv kijken, en dat programma helpt me wel om door te gaan met sporten.(:

En het is ook leuk om met een vriendin te gaan, maar dan ga je wel minder fanatiek doen en doe je ook minder je best. Maar het is wel gezelliger.

Een ontbijtkoek voor je mond hangen als je aan het fietsen/lopen bent hihi :stuck_out_tongue:
Nee grapje, ehm, muziek op, vriendin mee?

Dat zeg ik dus, ik kan niemand meenemen om te fitnessen…
Muziekje heb ik al op, en er is maar 1tv en die staat altijd op t sportkanaal…
Ik dacht misschien aan films op mn iPhone ofzo.

fitness organiseert vaak ook groepdingetjes, zumba bijv.
je kan contact maken bij de fitness, of zorg dat je een leuke jongen ziet waar je je best voor wilt doen xd.

Alles wat hier al gezegd wordt maar dat vind je niet leuk dus dan blijft er niet veel over. Dus dan zou je toch moeten fitnissen met tegenzin denk ik? Of je moet je eind doel in gedachten houden ofzo.

Ja, zumba, kickboksen, buikspierkwartier (hel) en zo een 30 min work-out doet mijn sportschool ook met groepen. Ben je in principe niet alleen bezig.

bouw het langzaam op. Eerst 2 x in de week uurtje hardlopen ofzow. En daarna thuis nog buikspieroefeningen.
Dan bouw je dat op naar een dag extra, en dan steeds meer dagen totdat je tevreden bent.
Je kunt ook op een sport gaan, zoals voetbal, hockey, volleybal. Zonder dat je het door hebt heb je lol met je clubje en val je tegelijkertijd af.

ik zou beginnen met 1 x p.w fitnessen, dan langzaam opbouwen naar 2 x p.w enz. want vanuit het niet 5 x p.w zonder personal trainer fitnessen ofzo is helemaal niet goed voor je lichaam! en natuurlijk met muziek… en denk aan je doel: een mooi strak lichaam. als je daar aan denkt heb je misschien meer doorzettingsvermogen.

Mijn fitness heeft geen groepslessen, dus dat is echt balen :c

En ik fitness al ruim een half jaar, dus ik heb allang opgebouwd enzo, maar toch bedankt xD

En sporten als voetbal oid zijn allemaal te duur en kosten teveel tijd. Ik ben bvb geen enkel weekend beschikbaar en kan alleen een uurtje voor school of een uurtje na school ofzo fitnessen. Ik heb echt een kutrooster namelijk -.-

Ik ga vanavond weer, een film hielp opzich wel. Het was alleen superdruk en daar irriteer ik me altijd aan, dus ben niet zo lang geweest x’)

voetbal hoeft helemaal niet duur te zijn, ik heb er 5 jaar opgezeten, en het koste maar 5 euro per maand, daarbij had ik 3x in de week training en zaterdag wedstrijd.
we gingen ook vaak met onze club naar een sportschool

Ja maar zaterdag een wedstrijd kan dus al niet… En ik heb heel vaak les tot 7 uur, dan ben ik 8 uur thuis, en dan moet ik nog eten.
En voetbalclubs hier zijn best wel duur, contributie ligt rond de 250…
Sowieso is alles vrij duur hier, heb nu op een half uur afstand een goedkope fitness gevonden voor 25 per maand, de rest is allemaal minstens 50.

Films helpen iig. Gewoon op de hometrainer gaan zitten en een film opzetten, dan hou ik t wel een uurtje vol. x’)

oke, probeer dat dan steeds optebouwen

das duur 250 euro voor een voetbalclub maar miss is er nog een andere sport die je wel leuk vindt en die een stuk goedkoper zijn?

Haha ik ken je probleem. Ik ga dan met mn vriend samen maar kan me er alsnog moeilijk toe zetten. Als ik eenmaal bezig ben gaat t wel, maar als ik klaar ben voelt het toch wel goed.

Ik zou kijken of je niet met iemand samen kunt? en idd je mp3/iphone vol zetten met leuke muziek.