Fitness Friday!

http://img594.imageshack.us/img594/2739/fitnessfridat.jpg

Fitness Friday, what?

Fitness Friday. Het is een idee uit het Healthspo topic, waar al mensen zich hebben aangemeld. Maar aangezien daar ook mensen naar toe kwamen die helemaal niet moesten afvallen of afslanken, dit alleen leuk vonden om te doen, is dit topic er.

Oké, goed. En de bedoeling dan?

Er zijn vier weken:
3 weken work out weken
1 week een belonings week

In de drie work out weken worden er work outs bedacht/opgezocht die de groep gaat doen. Deze zijn minstens 5 minuten durend, hooguit een uur.
Het fijnst is als degene die de work out schrijft/opzoekt hem hooguit een half uur laat duren, maar als hij iets langer duurt is het maximum echt een uur.
Iemand uit de groep post dus een work out, zij en de rest gaan deze doen.

In de vierde week wordt er een simpele en snelle work out bedacht. Bijvoorbeeld twintig sit-ups en tien froggy jumps. Er wordt ook een recept opgezocht/bedacht, voor een beloning. Deze moet gezond zijn, niet te veel calorieën bevatten, lekker en niet te duur. De ingrediënten zouden eigenlijk bij iedereen thuis moeten zijn.
De vierde vrijdag is dus een relax dagje: korte work out en een beloning erbij.

Leuk! Kan ik meedoen?

Ja, je kan meedoen. Het maakt niet uit of je super slank bent of gezet, doe gerust mee. Dit is voor je conditie bedoeld, voor de lol of omdat je deze work out wilt voor je dieet.
Als je gaat afvallen hierdoor en dat niet wilt, schrijf je dan uit.

Wie doen er al mee?

1. BlowMeKisses
  2. fuckyeah
  3. Letter
  4. TREYSONGZxx
  5. barelybreathing
  6. Amieee
  7. ezelsbruggetje
    :sunglasses: cannotforgetyou
  8. writingsoul
  9. simonexxx
  10. READMYMIND
  11. ChanOneRepublic
  12. FitAndHealty
  13. neggelswokkel
  14. Aimeka
  15. Glitters
  16. parsprototo
  17. heyallesgoed
  18. fruitcoctail
  19. inspiratielooss
  20. Grazia
  21. neeisnee
  22. eierkoekjeee
  23. Stunning
  24. Krommebanaan
  25. Electrocutee
  26. komkommerkwark
  27. myrthethuuj
  28. Tumblrlove
  29. IchLiebeDich
  30. zonnegekjee
  31. Qeuces

Wie verzorgt de Fitness Friday?

Week 1: Letter
Week 2:
Week 3:
Week 4 (we love food friday):

Wil je meedoen, meld je even! En als je de Fitness Friday wilt verzorgen, zeg dat dan ook!

Ik wil ook meedoen! (:

Kan ik nog meedoen? :slightly_smiling_face:

Ik meld me! Om mee te doen dan^^

Kan ik ook nog meedoen?

Heb jullie er bij geschreven!
Up.

Ik hoef niet af te vallen, maar mijn conditie is 0,0 doordat ik een tijdje ziek ben geweest. Dus ik wil wel meedoen voor de conditie!

Ik heb er nu geen tijd voor, maar als je over een maandje opnieuw begint: laat het me weten (:

Ik wil meedoen als dat kan :]
Ik heb alleen op vrijdag dansen van 7 tot 8

Ik moet dringend afvallen voor de zomer! door die examens heb ik telkens eetaanvallen ;o

@Letter, je stond er al bij! :’)
@cannotforgetyou, join het healthspo topic. Daar worden ook 3 opdrachten per dag geplaatst, kleine work outs of echt opdrachten zoals 20x froggy jumpen.
En er worden lijstjes geplaatst van wat je at die dag, motivatie plaatjes…

Even een vraag, omdat iedereen een keer een opdracht moet verzinnen/opzoeken, gaat dit dan net zo lang duren als hoeveel mensen zich aanmelden? ( niet dat ik dat erg vind ofzo haha)

ow handig dankje ^^ maar ik blijf ook hier, mijn conditie is ook niet echt top :stuck_out_tongue:

@cannotforgetyou, doe ik ook haha. Mijn conditie wordt wel al beter maar het kan ook fantastisch worden.
@READMYMIND, je bent niet verplicht een opdracht te posten. Ik wil dit doen de zomer, en vakantie, misschien stop ik daarvoor al of daarna. Het ligt er aan hoe het loopt.

oehoeh mag ik ook meedoen?? :grinning:

@BlowMeKisses, o sorry dat had ik niet gezien ;]
Ik wil opzich wel voorbereiden voor vrijdag. Als dat kan.

ik wil ook graag meedoen!!! :slightly_smiling_face:

Oké want ik ben niet zo heel goed in opdrachten verzinnen, daarom doe ik met dit mee, als ik zelf iets moet verzinnen heb ik erg weinig motivatie.

Oké is goed Letter!

@BlowMeKisses, oké. Moet ik dan gewoon een paar oefeningen verzinnen ofzo? En daarna een (gezond snack) recept?