FitForFree - Liegen over mijn leeftijd

Hallo allemaal! [Nieuw op deze site ben ik]
Ik had dus een vraag, had deze site meerdere keren gezien, dus werd maar tijd om een account te maken.

Bij f4f mag je alleen zelfstandig sporten als je 16 bent, daar onder moet je met begeleiding. Ik ben 15 jaar, in juni word ik 16. Helaas heb ik niemand om mee te sporten, ik was dan ook van plan om zelfstandig te gaan. Mijn vrienden wouden ook, maar die zijn een paar maanden jonger dan mij. Mijn vriendin heeft zich zelf gisteren als 16 jarige opgegeven. Mijn vraag is dus; Kan dat? Word er gecontroleerd of wat dan ook bij f4f?

Ik weet dat zij haar moeder de pas liet ophalen, ze hoefde haar ID niet te laten zien. Word er later nog gecontroleerd daar?

Het is niet voor niets dat ze die leeftijdsgrens hebben. Denk niet dat ze daar heel fanatiek op controleren maar ik zou gewoon verstandig doen en of wachten, of iemand zoeken die met je mee wil.

Ik denk niet dat er iemand op deze website is die je zal adviseren om te liegen over je leeftijd. Ga thuis sporten! Dan ben je alvast een beetje voorbereid op de gym. Met home workout en een setje dumbells kan je heel ver komen. Scheelt je ook nog eens een hoop geld.

Er zit niet voor niets een minimale leeftijdsgrens aan een lidmaatschap verbonden.

Gast dat kan niet eens, ze willen je id kaart zien om het te checken. :’)