Fit-worden-topic

omdat er wel afval topics zijn waar op eten enzo word gelet dachtik, misschien is een topic dat meer gericht is op bewegen wel een goed idee. Dus als we nou in dit topic elkaar motiveren om meer te gaan bewegen. ( ik wil zoieso 30 min per dag) Wie doet er mee?
Tips en oefeningen/sporten zijn natuurlijk welkom :grinning:

Sporten/Activiteiten die ik wil gaan doen:

• Dansen
  • Youtube : Zumba & Tai bo
    zumba kellogs
    Billy Blanks
  • Springtouwen, hoelahoepen
  • Wandelen
  • Fietstochten maken
  • Fitness abo nemen
  • Zwemmen
  • Wii
  • Hardlopen

Zumba is best wel leuk :ok_woman:

Ik wil wel meer gaan bewegen, maar het idee dat ik me ergens moet inschrijven schrikt me af. Ik wil wel gaan dansen, maar dat is geen sport. Ik hou wel van L.O. op school (in tegenstelling tot anderen). Misschien omdat je dan met vrienden sport? Geen idee, ik wil iig wel fitter worden!

Nogal vaag wanneer ik gewoon wil zeggen dat ik mee ga doen en dit een goed topic vind. :slightly_smiling_face:

nou ga er vooorr !

ik ga met school fitnessen vanmiddag, daarna met een vriendin bij haar thuis samen dansen en vanavond hebben we schoolfeest dus dit word een hele fitte dag :grinning:
en morgen begin ik maar eens met hardlopen :frowning_face: alhoewel ik t moeilijk vind me daartoe te zetten

vandaag op de planning:
spieroefeningen
20 min zumba
en 20 minuten gewoon dansen
en t liefst dan in de avond nog even een wandelingetje :slightly_smiling_face:

doen er nog meiden mee?

Ik ga vanavond maar weer eens hardlopen. Als je eenmaal bezig bent is het niet meer zo erg hoor :slightly_smiling_face: gewoon beginnen met kleine afstanden.

ik ga morgen naar de film maar dat is in een andere stad. nmormaal gaan we met de trein maar nu gaan we fietsen… dsu dat is 2 uur beweging voor mij extra :grinning:

dit topic heb ik net nodig! :grinning: ik wil alleen een goede conditie!
ik speel ijshockey, maar ik ben veeeeel te snel buiten adem… ik wil dus wat aan mijn conditie gaan doen
heeft iemand hier tips voor?
ik zag net touwtje springen staan, dat klinkt wel heel goed, dus als we een touw hebben ga ik dat doen =D hardlopen lijkt mij ook wel goed, maar ik heb nogal last van de spier naast mijn scheenbenen (ik weet niet hoe die heet… ‘shin splints’?? :stuck_out_tongue:) en als ik ga rennen krijg ik daar dus last van…

up?

Ja,ik ben van dit schooljaar ook bezig om mijn conditie te verbeteren.
Ik ga nu 3x per week fitnissen,al bijna 2 maand dus,
en ik ben der al heel sterk op vooruit gegaan.
Ik heb bij conditietest op school als enige meisje een 10/10 gehaald,
ik was echt trots.
Op de fitness doe ik circuittraining,is zo meer dan een half uur een min lang altijd een ander krachttoestel doen,maar niet erg zwaar.
Is zo’n speciaal systeem om alles wat strakker en afgelijnder te maken.
Dan doe ik 25min cardio en buikspieroefeningen en krachtoefeningen voor mijn benen.
Ik heb nu zo’n fitnessbal gekocht voor thuis waar ik elke dag 3x15 buikspieroef op doe,wat ook goed helpt,ook voor conditie.
Ik weet niet of jullie hier nu wat aan hebben,maar ik ben 1 van de types die hardlopen HAAT :’) en hier ben ik echt heel hard met verbeterd!

Door lopen kan je idd last krijgen van je gewrichten etc.
Misschien kan je een crosstrainer is proberen,
die is zo gemaakt dat die de juiste aantal graden heeft zodat als je
beweegt je benen niet gaan pijn doen enz wat bij lopen snel het geval is,
als je hier iets aan hebt :wink:

Ik heb toevallig net wat dvd’s van Zumba binnen, ben benieuwd.
Verder doe ik hardlopen, maar 't schiet erbij in de afgelopen weken.
Vanmiddag wil ik weer een rondje.

Sinds de zomervakantie ben ik om de dag wezen hardlopen metStart to Run, en het helpt heel erg!

vandaag heb ik gewii-fit en touwtje gesprongen =D en dat wil ik steeds gaan opbouwen en dan een geweldige conditie krijgen =D

Morgen begin in met zumba, bij een vereniging (met me zus).

net so you think you can dance gekeken tijdens het oppassen, en toen ik naar huis ging ben ik het trappenhuis doorgedanst haha
love dansen echt oee (L)
maargoedd. morgen ochtend zumba en dan lekker naar de bios fietsen
en miss in de avond dan ook nog wat:)
its addictive eigenlijk… zeker nu je vakantie heb heb je lekker de tijd

http://www.youtube.com/wa…ED4865&index=0&playnext=1
zumba playlist :slightly_smiling_face:

en ik heb voor morgen ochtend het plan om eerst te ontbijten en dan 2 zumba filmpjes te doen en dan hard te lopen.
ik heb uit het algemeen dagblad een hardloop schema gehaald. voor week 1 is dit het schema:

Dinsdag- 4x 2 minuten hardlopen 2 min wandelen. (dus in totaal maar 16 minuutjes, lekker rustige start.)
Donderdag- Ook 4x 2 minuten hardlopen 2 minuten wandelen
& Zaterdag- weer hetzelfde.

Ik zal later de rest van de weken posten. Wie gaat er ook mee doen met het hardlopen??

UPUP! :grinning: