fit voor de zomer! (2014) [lees de beginpost]

ooo die twee dagen zijn de enige die ik niet heb gedaan, aan het begin van die challenge waren mijn armspieren echt miniem dus mijn polsen deden superveel pijn als ik dat plankgedoe wilde doen :’)

en erin is gewoon mijn heldin, de enige in dat wereldje die mij inspireert etc. en eigenlijk is ze gewoon veel leuker dan tara styles met haar chagie uitdrukking

die downward dog kilt me echt want m’n armspieren houden dat niet vol :"D
Merkte jij wel echt verschil na die 30 dagen?

En idd ze is zo vrolijk! Dat motiveerd echt enorm haha

ooo ik hou echt van downdog :stuck_out_tongue: aan het begin vond ik het wel lastig, ik kreeg snel last van mijn polsen maar het versterkt wel snel!
ik heb zelf heel erg verschil in mijn armen gekregen, ze waren altijd heel slap en je zag geen enkele spieren maar nu zijn ze veel sterker en mooier gevormd. qua lichaamsverschil merkte ik na die dertig dagen dus alleen mijn armen op maar vooral veel andere dingen zoals:
betere + meer slaap
veel minder gestrest
minder last van spierspanningen
sterker
en ik voel me energieker :slightly_smiling_face:

echt verschil in spieren (naast mijn armen dus) kreeg ik pas toen ik daarna verder ging na een tweede maand ofzo, ik ben nu al sinds eind juli bezig en merk nu wel echt verschil.
ja leuk lang berichtje maargoed

Insanity is echt zwaar, maar iedere dag een uur is bijna onmogelijk (en vragen om problemen denk ik…). Als je het 3 of 4 keer in de week doet, heb je ook echt wel resultaat en flinke vooruitgang in je conditie!

Elke dag lijkt mij ook iets teveel van het goede inderdaad, elke dag zó intensief is vragen om een blessure.

Ik zou ooit met insanity beginnen maar toen verrekte ik m’n enkelbanden, en met 30ds ben ik nooit verder gekomen dan dag 9 :’)

Nu dus blogilates beginner kalender en dat gaat opzich wel prima, misschien ben ik gemotiveerder nu haha

Die downward dog, dat is denk ik ook een goede oefening voor je onderrug of niet? Heb er totaal geen ervaring mee :stuck_out_tongue:

Die 30 day yoga challenge ziet er ook best nice uit trouwens, was m nog niet eerder tegengekomen.

I’m in (:

En… ik moet hardlopen van mezelf maar heb geen zin.

O ja goed topic, i’m in. Niet om af te vallen eigenlijk maar conditie krijgen en sterkere spieren. Rond de zomer wil ik eigenlijk, in plaats van na twee trappen lopen en buiten adem zijn, alles kunnen doen zonder moeite :’)

Probleem is dat ik niet mag hardlopen dus ik moet iets anders verzinnen.

O, voorstellen, nou ik ben Blackbird ik ben 20 en ik studeer dingen

oh maar trouwens, ik heb het yoga-gebeure niet heel intensief gedaan, gewoon op mijn gemakje omdat ik het niet voor progress deed. dus als je het wel echt hardcore gaat beoefenen krijg je sneller verschil :slightly_smiling_face:

Ik wil ook wel graag meedoen! :slightly_smiling_face:
Voor het eerst dat ik me op een topic aanmeld, (zit nog niet zo lang op girlscene)
Ik denk dat dit wel een goede motivatie is!
Ik zit op streetdance en doe aan hardlopen. Ook fiets ik elke dag 12 km (anders kom ik niet op school :wink: )
Ik ben Lauraine en 16 jaar.
Mijn BMI is gewoon gezond, maar ik eet best wel ongezond.
K zou wel een wat strakkere buik willen :slightly_smiling_face:

Insanity heb ik van de zomer gedaan. Vond ik best wel te doen. Ik had alleen na 14 dagen weinig motivatie meer en ben ik gestopt.

Gewoon doen!

Ik was vorig jaar geobserdeerd. At nauwelijks koolhydraten en sportte minstens 5 keer per week vrij intensief. Heb daardoor een scheenbeenvliesontsteking gekregen (ook 5 keer per week minstens een half uur hardlopen als opwarming, maar 3 keer per week wel een uur) en aangezien ik een hele verkeerde houding heb heeft dat mijn benen echt gekillt. Ik durfde ook niet gewoon te eten en sloeg echt door.

Toen ben ik in de zomervakantie weer helemaal de andere kant omgeslagen door al het lekkere eten in Portugal en Bali (ben 6 weken op vakantie geweest) Maar ik ben sinds een maandje/anderhalve weer goed bezig. Ga weer 4/5 keer per week naar de sportschool maar doe het niet meer zo intensief als eerst. Ik eet gezond en goed maar luister naar mijn lichaam, ik eet als ik honger heb en heb niet belachelijke richtlijnen. En koolhydraten eet ik ook gewoon, maar ik let natuurlijk wel op!

Ik wil deze zomer écht een goed lichaam hebben en trots kunnen zijn op mezelf. Ik doe ook veel aan krachttraining en focus me momenteel veel op mijn kont en buikkk.

Succes allemaal! Geloof in jezelf dan ben je al op de helft

Daarom moet je ook gewoon moderne dans gaan doen als je dat graag wilt :slightly_smiling_face: ik dans al lange tijd maar ben ook vaak een nieuwe dansstijl gaan uitproberen (zoals buikdans haha). Ik doe nu ook 1x in de week dansmix waardoor ik ook in aanraking kom met moderne dans, waar ik totaal geen ervaring mee had. En als ik dan iets kan wat ik van tevoren niet kon, voelt dat zooo goed :grinning:

Ik doe ook mee! Mijn conditie is prut en rond mijn navel heb ik wat vet zitten (miniem) wat ik weg wil hebben, ik wil graag gespierd zijn! Heb al bijna een sixpack :smirk:
Die yoga challenge lijkt mij ook leuk!

Verschilt volgens mij, ligt aan je leeftijd en lengte

Ik doe mee :confused:

zit al in de tweede week van gezonder eten en zo en na de zomervakantie ben ik een paar maanden lang helemaal losgegaan wat betreft fastfood en ik word daar ongelukkig van want het is gewoon niet goed voor je :’) dus motivatie enzo heb ik best nodig

Yeeh, I’m in! (=

Ik ben Kim, en ben 15 jaar.
Ik doe aan hardlopen, en sport 3 keer in de week.
Ook fiets ik zo’n 24 km naar school en weer terug.

Ik wil gewoon graag een betere conditie, en een mooi lichaam behouden

Pff. Dit heb ik ook nodig ja, haha