Fit / Sport blogs

Hi meiden!

Ik ben op zoek naar leuke fit/sport blogs om te volgen! Dus geen blogs over gezond eten! :slightly_smiling_face:

Ik ben namelijk dol op fit & sport accounts van Tumblr, om een beetje motivatie te krijgen voor als ik weer naar de sportschool ga. Maar blogs zijn toch leuker en persoonlijker om te volgen!

Oh, en aangezien ik niet hardloop (ik vind het niet leuk én ik krijg na 2 meter al last van mijn schenen) wil ik liever geen hardloopblogs! Daarom vind ik de blog van Annemerel en Girls love 2 run ook niet leuk… Ik zoek echt fitness blogs!

De blogs die ik nu ken:

www.workthates.com
www.imactive.se/alexandrabring
www.imactive.se/fashionablefit

Hebben jullie nog aanvullingen? Lijkt me leuk om een flinke lijst te maken zodat we allemaal mooi inspiratie en motivatie kunnen opdoen!:slight_smile:

www.fitbeauty.nl

Superleuke blog!!!

www.sportandlifestyleblog.com

Neem een kijkje op de website of social media van Sports Nuts!
(www.sportsnuts.be of www.sportsnuts.nl).

Je vindt hier super handige blogs en producten over een gezonde en sportieve lifestyle.

Hi allemaal,

Ik kwam dit bericht tegen en wilde www.spierbouwers.nl toevoegen aan het overzicht. Spierbouwers is een nieuwe blog uit 2017 met eerlijke informatie over voeding en fitness. We bestaan uit een klein team van 4 Spierbouwers en hopen met onze blog je te helpen om te kiezen voor een gezonde en fitte lifestyle! Graag hoor ik wat jullie eerste indruk is, dankjewel :slightly_smiling_face:

Groetjes, Elias

Oud topic, slotje.

Omdat het over fit/sport blogs gaat zie ik het niet als spam en daarom zal ik de link niet weghalen.