Fish Spa Rotterdam voor 2 personen!

Hee meiden,

Ik heb via vakantieveilingen.nl een Fish Spa arrangement voor twee personen in Rotterdam gewonnen(van die visjes die je dode huidcellen opeten). Dit was als verassing voor een vriendin bedoelt, maar wegens omstandigheden kan dit niet, vandaar dat ik het graag wil verkopen. Ik heb het op vakantieveilingen gekocht voor ¤32.
Ik hoop dat iemand van jullie dit leuk vind! Erg leuk om cadeau te doen!

--------------------------------------------------------------------------------

Aquaderma is een alternatieve manier om u met uw huidaandoening te helpen en u daarbij te ontspannen in een rustige positieve omgeving waarbij u omringd wordt door honderden “doktervissen” (garra rufa). Deze knabbelvissen zullen uw dode huidcellen/schilfers van de opperhuid opeten en de onderliggende huid met rust laten. Tijdens het eten van de huid scheiden de vissen een bepaalde stof af die een geneeskrachtige werking heeft op de nieuwe huid.

De mensen die uitermate baat hebben bij deze alternatieve manier van behandeling zijn:

1.psoriasis aandoeningen
2.eczeem aandoeningen
3.acne / huidiritatie en jeuk
4.verwijderen van eelt /eeltkloven / eeltpitten / likdoorns / wratjes
en ook als u niets mankeert is het een heerlijke peeling zoals u nog nooit eerder heeft ervaren !!

Door het opeten van de opperhuid wordt de nieuwe huid gevitaliseerd waardoor u zich een stuk aangenamer voelt na de aquaderma-behandeling. Het resultaat na de behandeling is voor ieder persoon het zelfde,u bent voor 100 % van uw dode huidcellen/schilfers af ,alleen de mate van het terugkomen is voor ieder persoon verschillend het varieert van 1 tot 6 weken omdat niet elke huid het zelfde reageert.
Kijk voor meer informatie op:
www.aquaderma.nl

Liefsxx

http://i1074.photobucket.com/albums/w410/Roos1996/fish.jpg

Het lijkt me leuk voor iemand anders! Ik krijg er de kriebels van als ik er alleen al aan denk dat vissen aan me aan het knabbelen zijn… Brrr!
Up. :’)

Oooh leuk! Alleen geen idee hoe ik in Rotterdam verzeild zou raken haha. Succes!

ik woon in Rotterdam! Het lijkt me trouwens ook leuk, maar ik heb geen 32EUR :’)

Ah het lijkt me echt gaaf, alleen weet niet of ik het aan durf :'D

Met de trein? :slightly_smiling_face:

up!

upje voor jou :slightly_smiling_face:

Je moet hier een foto van de voucher plaatsen. Wel even de code doorstrepen natuurlijk.

Dankje voor de tip!

geef je ook korting?

Je moet een bewijs (dus foto) hebben van je voucher. (Streep wel de belangrijke dingen zoals de code door met paint oid!)

-

edit:Foto heb je al
maar je kunt beter ff een printscreen maken en in paint bewerken
http://members.multimania…intscreen/printscreen.htm

Sorry een beetje laat, maar hier is een kopie van de voucher!

http://i1074.photobucket.com/albums/w410/Roos1996/fish.jpg

Liefsxx

bedankt! het is gelukt;)

nee sorry, ik heb het echt voor deze prijs gekocht;) Dus ik hoop wel ongeveer deze prijs ervoor terug te krijgen!

Bedankt voor het posten van de foto (:

Up!

Ik heb wel intresse, wil je me note’en?