Fish Foot Spa

Hallo allemaal,

Zijn jullie wel eens naar de Fish Foot Spa geweest? Het begint steeds meer een hype te worden in Nederland!!! Ik heb een leuk artikel geschreven over dit onderwerp, dus als jullie het leuk vinden kunnen jullie het hier lezen:
:slightly_smiling_face:
Wat is de Fish Foot Spa?

Groetjes,
Lotte

Reclame
+ het schijnt heel slecht te zijn voor je gezondheid

Waarom?

Reclame

Ja dat had ik dus gelezen, maar dat moet je dan maar ff googlen. Iets met aantasting bladiebla.

Haha… Victorious!

Inderdaad reclame. En het kan slecht zijn omdat de visjes ook bacteriën kunnen overbrengen die schadelijk zijn voor je gezondheid.

Lekker als die vis aan een schimmelpoot heeft geknabbeld en daarna aan die van jouw gaat zitten ._.

heerlijk -__-

Ben ik ook wel benieuwd naar :slightly_smiling_face:

ik ben een tijdje geleden bij dr. Fish in Amsterdam geweest. het was wel een heel apart gevoel maar wel ontspannend hoor! ik vond het zelf een beetje lijken op een bubbelbad, maar dan wel net wat anders. Vond het in het begin best wel eng want het zijn toch vissen die aan je handen en voeten knagen haha maar ik ging uiteindelijk toch maar gewoon dat water in. en over dat schimmel, als iemand dat heeft dan wordt diegene niet toegelaten want je voeten worden eerst gecontroleerd op wondjes en infecties enz. om te voorkomen dat dat soort dingen gebeuren.

^
Precies. Toen ik het deed (bij een Thaise massagesalon in Praag) werden we eerst helemaal gedesinfecteerd, gecontroleerd op wondjes (een sneetje dat ik had door scheren werd afgeplakt) en we mochten daarna niks meer aanraken (behalve een paar gedesinfecteerde Crocs waar we op naar de bak moesten lopen).

Je mag het niet doen als je een huidziekte hebt.

En ik vond het heel vreemd, maar erg lekker en ontspannend! En je bent daarna helemaal zacht.