Fish behandeling

Heyheyhey,
mijn moeder is over een week jarig en ik wil haar een dagje weg geven samen met mij. Ze verdient het echt omdat er in een jaar bij twee vrienden van haar kanker is ontdekt. Een daarvan is overleden :frowning_face:
Ze heeft het er nog steeds moeilijk mee.
Ook vind ik dat ze heel goed voor ons zorgt en mij goed helpt met mijn problemen. Zoals jullie misschien wel ergens op een topic gelezen hebben, heb ik een stoornis. Mijn moeder helpt me hier altijd mee. Ik ben zo trots op haar!
We hebben het een keer over een Fish behandeling gehad. Dat leek ons wel echt heel erg leuk! Nu wil ik haar dat dus voor haar verjaardag geven. Weet iemand misschien een Fish behandeling die goedkoop is en in Drenthe?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor als ik reacties krijg,
haha :slightly_smiling_face:

Kiss,

Wauw wat lief! Ik heb geen idee, ik weet alleen dat het super leuk en gezellig is! Veel plezier nog! Zie dit maar als een upje :flushed:

Aah! Dankjewel X

Misschien dat je hier een goede deal vindt?

Vakantieveilingen idd! En het is een hele leuke ervaring alleen helpt het niet echt haha. Veel plezier!

Schijnt heel slecht te zijn voor de vissen. En bij heel veel bedrijven die dat doen maken het water niet schoon in een lange tijd. Ook als er klanten voor zijn geweest en er komt een nieuwe klant maken ze het niet schoon. Niet hygienisch zeker niet als ze een laagje van je huid afknabbelen waardoor de huid veel meer vatbaarder is voor bacteri├źn en kan binnendringen in je huid. Ik wil je idee niet verpesten of afkraken.

http://www.trosradar.nl/uitzending/archief/detail/aflevering/09-09-2013/fish-spa/

in peize en coevorden zitten er 1 verder zou ik het zo niet weten in drenthe
anders moet je eens op google intypen fish drenthe misschien dat je dan wat kunt vinden

Bedankt allemaal voor de reacties ! ^^ maar omdat ook een paar zeggen dat het niet helpt, weten jullie dan ook nog iets anders wat ik met mijn moeder kan doen? (:

^ Dagje sauna? Hamam? Iets waar jullie lekker kunnen ontspannen. Of een high tea.

Ik las Fissa behandeling.

In Drenthe weet ik het zo niet, maar ik heb het ook gedaan met mijn moeder en dat was erg gezellig! Wij hebben die toen via Vakantieveilingen gewonnen en het was een top dag :slightly_smiling_face:

In Coevorden zit er eentje! Op het industrie terrein. Weet alleen niet wat die kost. En in Schoonebeek zit een beauty dinges, weet niet wat daar precies zit. Google!

Bedankt allemaal :slightly_smiling_face: