First world problem over jongen die mij leuk vindt

Wij voelen precies hetzelfde haha! Ik heb precies hetzelfde gevoel & ook wij praten via internet alsof we al een relatie ofzo hebben, maar in het echt gaat het niet zo soepel en ook van zijn uiterlijk speelt bij mij ook inderdaad mee. Ik ga het nu gewoon aankijken, wat ik nou precies wil. Ik heb serieus gesprek met hem gehad over hoe ik mij voelde en dat begreep hij. We gaan het nu rustig aandoen en als mijn gevoel niet komt dan blijven we ‘vrienden’.
Misschien een idee voor jou, om met hem dit ook te overleggen?
Ik weet hoe moeilijk dit is, en ik ben ook niet dit gesprek begonnen. Hij begon er ineens over, en toen heb ik met een brok in mn keel en tranen in mn ogen hem dit uitgelegd.

Weet je meid, als jij je toch niet over zijn uiterlijk heen kan zetten gaat het uiteindelijk toch niet werken denk ik. Maak een keuze en deel die met hem, dan weet hij ook waar hij aan toe is. Dan kun je misschien ook nog wel vrienden blijven.

Dat lijkt me zo moeilijk om te doen inderdaad. Heb je ook echt gezegd tegen hem dat zijn uiterlijk het niet voor je is? Want als er ooit zo’n gesprek komt denk ik dat ik alleen de aantrekkingskracht erin ga betrekken. Die er dus niet is. :’)
Ik ben ook bang dat als ik met hem afspreek ik het niet durf te zeggen en dat hij denkt dat ik hem leuk vindt (&aantrekkelijk) en dat we dan zoenen ofzo. Pff. Iedere keer als hij weer vraagt om af te spreken dan negeer ik die vraag of zeg ik dat ik niet kan, omdat ik niet durf.
Er is zo’n makkelijke oplossing, maar mezelf aanzetten om het op te lossen is moeilijk.

Nee ik heb niet van zn uiterlijk vermeld, daar kan hij immers ook niks aandoen! Ik heb hem verteld dat mijn gevoel nu niet klopt, en ik ook niet weet of dit nog gaat komen. Hij antwoordde heel lief met dat hij voor me zou willen blijven wachten en er alles aan zou willen doen om het nog een kans te geven.
Ik vond het ook echt suuuuper moeilijk om te vertellen toen hij er over begon, en hij was duidelijk teleurgesteld want had natuurlijk een ander antwoord verwacht.
Wacht het even af, en als hij zo’n gesprek begint vertel het hem eerlijk. Eerlijk zijn is het allerbelangrijkste wat je kunt/moet doen.
Als dit gesprek nog lang op zich laat wachten totdat je het niet meer trekt dan zou je er toch echt zelf achteraan moeten. Ik heb best veel geduld voor zulke dingen dus bij mij duurde het op zn minst een dik half jaar.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel haha!