First time op de plee..

Hoi,
Gister op zaterdag heb ik nogal wat raars meegemaakt…
A.u.b. geen vervelende reacties maar ik heb mijn eerste keer op een wc gedaan… Ik was dronken, heeeel slecht want die jongen is een grote stakker :woman_facepalming:
Ik bloedde ook veel hij zat onder het bloed, dus op het laatst ging hij z’n handen wassen en iedereen zag al bloed op z’n handen :expressionless:
Zo werd ‘de roddel’ al snel versprijd, ik schaam me dood!
Wat zouden jullie doen als je mij was? :crazy_face:

xxx

Uhm ja, tis eigelijk best wel dom. ja, maarjadat wist je zelf ook wel denk ik.
je kan dr ook niks aan doen iig als je een blackouthad van het té veel drinken wist je zelf ook niet wat je deed (heb ik ook n keergehad, niks gebeurt gelukkig)
Je kan gewoon je fout toegeven aan de mensen die t willen weten en het voor de rest niet meer over hebben.

Nou ik had geen blackout… Ik kan me dingen nog herinneren. Maar ik krijg smsjes ‘Met … genaaid?’ Maar ik vind het nogal lullig om te zeggen DAT IK ME DOOOD SCHAAM :ninja: Want hoe moet hij zich dan wel voelen :S

waarom zou je iemand iets uitleggen? zijn jouw eigen acties en die hoef je niet te verantwoorden… t was niet echt een slimme actie van je, je moet weten wanneer je genoeg alcohol op hebt… maar goed, laat ze lekker denken en zeg gwn dat wat jij op wc s uitspookt jouw zaak is en niet van nieuwsgierige aagjes…

Dankje voor het advies :slightly_smiling_face:

Je bent 14, hoe kom je uberhaupt aan drank? Maar goed, dat is nu je eigen schuld, en de gevolgen, sorry, dikke bult…
Heb je het wel veilig gedaan?
Wat KleinKreng ook al zegt, het zijn je eigen acties en die hoef je niet te verantwoorden. Dat je dronken bent is een slecht excuus, want volgens mij kun je dan nog best wel nee zeggen.
Praat met die jongen erover, en denk zelf nog eens goed na over je daden en wacht nog ff met alles met anderen te bespreken voordat je iets verkeerds zegt.

zoals KleinKreng al zei: je hoeft niemand iets uit te leggen.
én je was dronken, dus je kan er niks aan doen. want meestal weet je dan niet precies wat je doet.
hoe vaak gebeurd het wel niet dat dronken mensen’het" doen terwijl ze zelf eigenlijk nauwelijks doorhebben dat het met die ene jongen is waar je het dus echt niet mee wilde doen.

met lerem eens
Xx steffi

14 =\ hoe kom je aan drank ? mja je voelt waneer je genoeg op hebt,
dga dan over op water ofzo, en het is eigen schuld, vind ik je mag nog niet
eens alcohol drinken…

mja ik zou er iig met die jongen over praten,

* Zucht* :saai:

raar maar ik zou me ook echt heel erg kut voelen !!!

Kijk, we snappen heus wel dat het kut voor je is. En dat je bij jezelf ook al 1000x hebt gedacht dat het stom van je is…
Maar soms is het beter om daar nog eens aan herinnerd te worden, zodat je het iig niet nóg een keer doet!
Maar ik heb je dus ook wat tips erbij gegeven…

Mag ik trouwens vragen, hoe is het zover gekomen? Ik bedoel, je hebt niet zomaar “opeens” seks op de wc. Je zoent eerst, waarschijnlijk op de dansvloer(?), en neemt dan iemand mee naar de wc. Waren er geen vriendinnen bij je die je tegen hielden?

schrok die jongen er niet van dat je heel erg bloedde?

Lerem , Het was niet op een dansvloer, gewoon op een feestje bij iemand thuis. Ja we waren aan het zoenen, toen op een bank beland. Hij zat een beetje met z’n handen te voelen en zei ‘Als je het niet goed vind dan zeg je het maar hoor?’ Ik gaf er niet veel om dus het ging door.
Toen zei hij ‘Even een wctje opzoeken?’ Toen ben ik dus gewoon meegegaan :thinking: Toen was het dus een beetje begonnen…

Nee niet echt, ik zei gewoon dat ik ongesteld was geworden

sja shit happens , maar je bent aan niemand verantwoording schuldig.
ik zou er gewoon niet op reageren als mensen je vragen “heb je met ___ gebald op de wc?” wat gaat hun dat in godsnaam aan ?
nouja ik kan me wel voorstellen dat je je klote voelt , maar drank
doet rare dingen met je .

omg. 14 en dan zo aan de drank dat je je gewoon laat naaien. ! :open_mouth:
Tsja. Shit happens . maar dit is wel erg dom.

Dankje Suuzerrlicious:)

ben het eens met Lerem & WATERxPROOF

omg wat bezield je als je dat doet =| Ik had nog niet eens alcohol op op mn 14e. Maar oke. Ik zou mensen negeren als ik jou was, gewoon niet reageren als je opmerkingen of vragen krijgt. Maar eh, was het veilig?