First Step?

Oke, ik praat normaal eigenlijk altijd in het lesbische/biseksuele meiden topic maar deze keer is dat niet persé nodig. Het zit namelijk zo: Er is een meisje die ik al een tijdje leuk vind. We kennen elkaar vaag, via via zegmaar. We zijn sinds kort vrienden op Facebook en we volgen elkaar op Instagram. Ze weet in ieder geval mijn naam wel. Niet dat we totale vreemdelingen zijn. Maar ik denk echt dat als ik haar mee uit vraag of iets dergelijks, er best een grote kans is dat ze ja zegt. Maar omdat ik haar nooit echt in echt spreek is daar ook niet echt een kans toe. (We spreken elkaar heel af en toe op feestjes maar ik heb niet echt zin om te wachten tot ik haar weer tegenkom op een feestje.) Dus nu vroeg ik me af he, is het heel apart of lijkt het jullie vervelend als iemand die je vaag kent je uit vraagt via Facebook chat? En iemand enig idee hoe ik dit het best kan aanpakken?

Ik weet dit klinkt heel wanhopig maar who cares?

Alvast bedankt voor het reageren. Kusjes

Het zou mij juist heel goed doen als ik zon lief berichtje van iemand zou krijgen, dus waarom niet via FB? Vooral als jullie elkaar niet zo vaak zien. :wink:

Ik zou het inderdaad ook juist leuk vinden! Vind het ook totaal niet wanhopig hoor, ik zou ook niet willen wachten tot het volgende feestje :stuck_out_tongue:

Ik zou het ook heel leuk vinden als iemand het zou vragen hoor!

Nee dat is superleuk, gewoon doen!

Bedankt voor jullie reacties!
Heb haar net een berichtje gestuurd, hopen dat ze goed reageert. :bowing_man:

Heeft ze al gereageerd? :slightly_smiling_face:

Ik ben ook benieuwd haha :’’)

Ja, ze heeft gereageerd!
Superlief!
Ze zei dat ze het heel leuk en spontaan vond en we zijn nu een beetje aan het praten. We gaan zaterdagavond met nog een paar vrienden iets leuk doen.
Superblij!

Wow, hoe gezellig! Leuk dat ze zo leuk reageerde!

Superleuk! Hou je ons op de hoogte ?

Wat super leuk. Alvast veel plezier!

Wat leuk! Heel veel plezier! :wink:

Oh help wat leuk! Ben heel benieuwd hoe dit afloopt!

Dit is niet wanhopig hoor haha! gewoon vragen :slightly_smiling_face:

Zal jullie zeker op de hoogte houden haha!
En dankjewel voor alle lieve reacties!

Edit : Ik heb nu ook haar nummer en haar profielfoto is de hemel :flushed:

Leuk man! Veel plezier zaterdag en hopelijk leren jullie elkaar dan wat beter kennen en wie weet :grinning:

Wauw superknap van je! Dit vind ik zoo leuk :slightly_smiling_face:

Voor de mensen wie het wat interesseert; Het was gisteravond super gezellig en we hebben best veel met z’n tweeën gedaan terwijl we eigenlijk met een best grote groep waren. We appen nog steeds best veel en ik voel al een beetje kriebels. :flushed:

Nogmaals bedankt voor alle reacties!