first love

Ik had een tijdje terug een topic geopend of ik een jonngen die ik ken nou wel of niet mee naar de efteling zou nemen. We zijn gesteren dus gegaan en het was echt supergezellig. Maar nu ben ik er dus achtergekomen dat ik echt verliefd op hem ben. Hij vindt mij zeker aardig als een vriendin, maar ik weet niet of hij ook wat voor mij voelt… Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Ik ben dan wel bijna 17, maar heb nog nooit echt gevoelens op deze manier voor iemand gehad…

Misschien moet je het gewoon zeggen?x

Miisschien een keer gezellig samen wat gaan drinken,
en je kunt hem dan altijd nog zeggen dat jij wat voor hem voelt, of je kan eerst vissen wat hij van jou vind?

Ja dat vind ik dus eng… Stel dat hij niks voor mij voelt dan is het zo van: oh… Okee… Uhm…

We,willen sws nog een keer iets drinken, maar hoe kom je er dan achter dat hij ook iets voor mij voelt?

stel dat hij wel iets voor je voelt! Ik zou het wel zeggen, wat heb je te verliezen?

Een goede vriend… Dat is het probleem

Geef hem subtiele hints en als hij ook interesse in jou heeft dan merk je dat vanzelf wel.

Wat voor hints bijvoorbeeld?

Vertel hem wat je voelt. Laat subtiele hits achter zoals zn arm aanraken of lachen om al zijn grapjes. Zo merkt hij iets. Lukt dat niet want jongens snappen signalen nooit…zegt het dan gewoon. Beter om te weten hoe het staat dan om je gevoelens weg te stoppen. x

Dat ja! En veel complimentjes geven.

Ja, guess you’r right. Een meisje uit mijn oude klas was ook op hem, dat heeft ze hem laten merken. Hij heeft haar afgewezen, maar hij liet haar weten dat hij het gewoon bij vriendschap wilde houden. Nu hebben hij en ik wel een betere band dan zij en hij hebben, dusja… He hebt gelijk,

Nou ik zou zeggen: GO FOR IT GIRL!!! En laat ff weten hoe het is gegaan en of het wat is geworden? XOXO

Haha dankje(: ik zal zeggen hoe het is gegaan. Ik weet niet wanneer we elkaar weer zien, maar ben nu al zenuwachtig!

dat heb ik dus ook altijd
ik zou zeggen ga een beetje met hem flirten en lach vaak naar hem

Aah ik heb precies dezelfde situatie haha! Vind ook een jongen enorm leuk maar durf het nooit zo right in his face te zeggen… Haha word ook maar een beetje subtiel gedoe dan!

Haha als er iemand niet subtiel is, ben ik het wel(": hoe hard ik ook probeer. Het probleem is dus dat ik de goede vriendschap die we hebben, niet wil laten verpesten door mijn gevoelens voor hem. En stel dat hij toch niets voor mij voelt dan wordt het zo akward en dan is het dus wel mooi verpest…
Ik moet de waarheid onder ogen zien en het hem vertellen, anders,blijf ik hier nog zooo lang mee rondlopen! Maarja het risico een goede vriend kwijt te,raken wil ik ook niet lopen