First kiss

Hello everybody:)
Ik weet dat er waarschijnlijk al zo’n onderwerp is, ik heb er in ieder geval wel een tijdje naar gezocht maar kon het zo snel niet vinden:)

In ieder geval, ik zit een beetje met een probleem, ik ben nu 17, en heb nog nooit gezoend, boeit me verder niet zoveel, maar wat het wel is, ik heb ooit een tijd geleden een date gehad met een jongen, en we zijn naar de bios geweest, allemaal heel leuk, hij heeft me thuis gebracht en toen stonden we bij m’n poort en dat was echt het domste wat er ooit gebeurde, hij vroeg of hij me een kus mocht geven dus dat deed hij daarna ook, alleen was het gewoon een kus, niet meer. Hij vond het jammer dat we niet gezoend hadden bla bla bla…
In ieder geval, ik heb het idee dat ik gewoon niet durf te zoenen, en ik ben vast niet de enige, maar knappen jongens daar niet op af?

Kunnen jullie mij helpen, please :angel:
Xxx

Ik had’het m’n vriend gewoon gezegd. Dat ik het eng vond (de eerste zoen). Hij vatte het gewoon positief op. Vond het eerder schattig dan stom.
Maar dat zal voor iedere jongen wel anders op te vatten zijn.
Ik zou me er in ieder geval niet voor schamen. Er zijn zat meiden die nog niet gezoend hebben. Je bent er echt niet meer of minder door.

Iedere jongen denkt er anders over denk ik, maar als die jongen jou niet meer wilt omdat je niet met hem hebt gezoend, dan weet je al volgens mij wat voor iemand het is.
Ik en mijn vriend hebben pas na 2 jaar gezoend. Hij had/heeft veel respect voor mij. Ik had daar eigenlijk geen reden voor, maar vond het ook eng om te zoenen en we waren allebei toen best verlegen en we zagen elkaar toen niet vaak ( lees : 1x in de maand ofzo ).

Weetje…Als het moment daar is, gebeurd t gewoon. Ooit komt er een jongen en dan durf je het wel. Of dat nou je vriend word of niet…het gebeurd dan ook.

Boeiend (A) ,daar hoef je echt niet bang voor te zijn . Je steekt 1 keer je tong mis en na 5 sec gaat het alsof je het al 100x hebt gedaan :wink:

oow ik had eerst een vriendje hij was 17 en had nog nooit gezoend en hij durfde mij ook niet te zoenen eerst vond ik het niet zo erg maar later wel meer maar toen heeft die me verteld waarom hij het niet durfde en toen kon ik er niet heel erg mee zitten
dus ik denk dat als je het gewoon verteld ze er wel respect voor hebben en je gerust stellen

jaa dat had ik ook hoor! Maar toen met mijn vriendje gebeurde het eigenlijk gewoon, dus je hoeft nergens bang voor te zijn ^^

geen ervaringen xd haha

Dankje:)
Dat helpt wel denk ik:P

Ik heb binnenkort trouwens een voorstellig zeg maar(ik moet zingen met een groep) en hij zei dat hij misschen wel komt kijken, als hij nou komt, moet ik dan in de pauze of naderhand naar hem toe gaan en met hem praten (natuurlijk:P) maar waar meot ik het over hebben:O

Xxx

Hmm, gewoon gezellig babbelen,
wat hij ervan vond (als hij dat zelf al niet zegt),
standaard praatjes.

Eigenlijk moet je je daar niet mee bezig gaan houden, als het klikt en jullie lol hebben met z’n 2en dan gaat dat vanzelf.

Deze jongen vindt je heel leuk hoor, als hij wil komen naar je voorstelling! :slightly_smiling_face: