first kiss :$

Ik ben 16 maar ik heb nog nooit gezoend en ik ben er 99% zker van dat het dit weekend gaat gebeuren. kheb namelijk nu een vriend en we geven elkaar al kusjes op de mond. maargoed ik ben best bang en zenuwachtig voor mn eerste x dus hebben jullie nog tips of hoe ging het bij jullie? ik weet het, t is een rarae vraag, maar ik ben er ecgt zenuwachtig over hihi

Niet zenuwachtig zijn, het gaat gewoon vanzelf. Je moet er niet teveel bij nadenken :stuck_out_tongue:

gewoon rustig aan doen en niet als een wasmachine te keer gaan zachtjes je mond openen en je tong niet te versteken :wink:

het gaat echt vanzelf!
succes!

Ik weet het niet meer hoe mijn eerst x ging, maar kalm aaan doen, en het gaat wel vanzelf, het lukt je vast een zeker

Het gaat inderdaad vanzelf. Bij mij eerste keer drong pas halverwege tot me door: he, ik ben aan het zoenen ^^

haha echt grappig dat jullie allemaal zeggen het gaat vanzelf. Washet bij jullie dat ook meteen de eerste x goedgegaan, dus zat je niet te kloten zegmaar? ik ben zo bang dat ik gek ga likken ofzoo haha

Uuh ja, de eerste ging niet zo vlot, maar toen moesten we allebei heel erg lachen omdat het zo stuntelig ging. Daarna ging het beter. xD

het gaat idd ook vanzelf.
ik had afgelopen zaterdag ook mijn eerste zoen gehad… maar het gaat idd gewoon vanzelf ik had het eigenlijk ook helemaal niet echt door pas daarna had ik zoiets van he ik heb gezoend =o
maar bij mij ging het eigenlijk best wel goed vond ik zelf dan x]
maar gewoon op je af laten komen en je ziet wel wat er gebeurt niet bij gaan nadenken want dan lukt het al helemaal niet xD

• niet over na denken
  • niet plannen
  • niet afspreken hoelang en wat en waar
  • niet teveel nadenken.

Bij mij ging 't, tsja.
Het was smerig, laat ik het daar maar op houden.

Maar dat lag niet aan mij hahaha!

Zoekfunctie!