first kiss....

hallo allemaal,
ik ben een meisje van 13 jaar.
mijn vriendje is ook 13 jaar, en we hebben al ongeveer 3 maanden verkering.
maar een first kiss, komt er niet echt maar dat wil ik zegmaar wel :cold_sweat:.
en nu weet iik niet zo goed hoe ik dat moet doen…

kunnen jullie me helpen
(zegmaar hoe ik zo’n kus begin enzo)
xxx anoniem

Je hebt wel veel struggles met je vriendje he…

^dit!

+ tf? je hebt nog maar net met hem en je wilt al vanalles en nog wat.
Heb je nu een relatie omdat je hem graag ziet? of is het om te (s)experimenteren ofz?

je hebt nogal een hoge verwachting van iemand die (net als jij) feitelijk nog een kind is.

ten eerste heb ik geen struggles…

ik vind het wel echt super leuk, en het is niet mijn bedoeling om met hem te expirementeren zegmaar.
maar ik bedoel gewoon een kus op de wang ofzo. niet gelijk zoenen enzo…

Er is wel altijd iets waar je advies om wil vragen mbt je vriendje. In de andere topic’s kwam het niet over alsof het goed liep. Nu toevallig wel dan.
Ik zou gewoon niet steeds topic’s openen over kleine dingetjes

Topics zijn er om je eventuele problemen met anderen te delen dus ik begrijp deze ophef niet helemaal, maar goed.
Ik zou het er misschien gewoon eens met je vriendje overhebben, dan weet hij ook waar jij aan toe bent. maar neem de tijd, je bent nog ontzettend jong, doe rustig aan :slightly_smiling_face:

succes

^^dit dus,

ik was ook 13 (inmiddels 14) en mijn vriend was toen 13/14. Ik ging gwn met me hoofd verder naar voor en hij ook en toen boem kus haha. Echter met zoenen begon hij. ik weet verder niks meer van me eerst keer :cold_sweat:

Mijn eerste zoen kwam wel vanuit de jongen, maar het was niet zijn eerste zoen.

We lagen gewoon op bed (ik op zijn arm) en opeens ging hij boven me hangen en zoende me. Begin inderdaad gewoon rustig met een kus op zijn wang. Dat is niet zo heel lastig lijkt me. Ik doe het vaak genoeg bij mijn vriend, gewoon als we op de bank zitten hem een knuffel en een kus op z’n wang/voorhoofd/neus geven

Oké ik heb echt een hekel aan mensen die zo haten op 13 zijn. ja 13 is jong maar als je 3 maanden een vriendje hebt boeit niet welke leeftijd snap ik dat denkt van hmm moet dat niet is gebeuren, of ben ik er klaar voor?

Mijn tip :wink:

wacht gewoon op het moment waneer jij denk dat het goed is en zet dan door. waarschijnlijk weet hij ook niet wat hij moet doen dus zou hij hier alleen maar blij mee zijn :wink: