First kiss

Hee

Ik ben bijna 17 en heb nog nooit gezoend, maar ik heb binnenkort een date en ik wil niet voor schut staan.
Dus hier een aantal vragen:

Als een jongen op je afkomt om te zoenen doet hij dat alleen met zijn lippen of gaat hij dan gelijk tongen?
En als hij gaat tongen, hoe moet je je tong dan houden? Moet je zeg maar rondjes draaien of wat?

Liefs

Bij mij ging het allemaal vanzelf,
meestal begon het gewoon met een kus, en dan later de tong d’r bij zegmaar.

Het gaat allemaal vanzelf. :wink:

Ligt aan de jongen? Meestal kan je wel het ‘ritme’ van de ander volgen met tongzoenen, maar ik zal niet als een helikopter rondjes draaien.

:’) (ik zit ondertussen te eten, dus kan niet aan details denken)
maar succes

Dankjulliewel! Maar hoe weet je of het alleen bij een kus op de lippen blijft of of hij ook wil tongen?
Want een vriendin van mij had ook nog nooit gezoend en die jongen wilde tongzoenen maar zij hield haar mond gesloten. :’)

Je merkt het snel genoeg dan?

Ach het komt vast wel goed, je moet juist niet teveel nadenken erover. :slightly_smiling_face:

het gaat vanzelf veel luck

Gaat echt vanzelf maar bij mij was het telkens wel meteen tong. Niet teveel over nadenken echt niet het komt wel goed!

Als hij wilt tongen, voel je die tong wel en dan doe je automatisch je mond open hoor. En het gaat echt vanzelf. Je moet gewoon ontspannen en niet nadenken. Veel geluk / plezier !

Succes met je date! Komt wel goed.

je merkt het wel wanneer hij wil tongen, want dan duwt hij zn tong tegen jouw lippen. het enige wat je dan nog moet doen is je mond openen, de rest gaat écht vanzelf (wilde het vroeger ook niet geloven, maar het is echt zo).

het gaat idd echt vanzelf, ik wist het eerst ook echt niet maar als je het echt wil gaat het vanzelf. En als hij wil tongen, en jij ook, dan ga je vanzelf meer zoenen en gaat bij een van jullie je mond vanzelf een beetje open en dan voel je vanzelf zn tong ;p niet teveel overnadenken, het gaat vanzelf!

Bij mij ging het eerst gewoon me kusjes en zoenen zonder tong en heel zachtjes duwde hij zijn tong een beetje tegen mijn lippen aan ik had het nog niet door maar toen begreep ik het wel en verder gewoon een beetje draaien en aanraken het gaat gewoon vanzelf.

OT ik weet nog hoe zenuwachtig ik was!!! ik durfde hem geeneens aan te kijken maar hij was heel lief en plots zoende ie me.

Het gaat allemaal vanzelf! succes :wink:

jaa idd, haha