first foundation

laatst las ik dat er een actie was bij de kruidvat van essence iets van 2e product voor maar 1 euro nu wil ik zaterdag een nieuwe mascara kopen en een foundation nu heb ik zelf nooit echt foundation gebruikt alleen poeder, dus mijn vraag is welke foundation (van essence) raden jullie aan/af en waar moet je vooral op letten van het kopen van een foundation?

kan in het algemene makeup vragen topic

Ik heb bijna alle foundation van Essence gebruikt, maar ze waren allemaal oranje. Ik zou voor die van Catrice gaan van 6 euro.

Die van catrice is beter inderdaad. Of misschien als je het waard vindt de l’oreal true match. En test het even op je kaaklijn en ga dan naar huis of even buiten rond lopen. Dan kun je zien welke kleur geod bij je huid matcht (:
Die van essence is gewoon niet fijn.

Ik vind essence niet fijn. Catrice iets beter, maar ook niet top. Ik vind zelf als mijn huid wat droog is de maybelline fit me heel fijn, en als mn huid normaal is ga ik voor d loreal infallible (tube)

Ik zou ook niet voor essence gaan, ik gebruik zelf de foundation van rimmel london en ik mix dat altijd met mijn dagcreme zodat het niet te is, misschien voor jou ook een idee als je het voor het eerst gaat dragen.