First date

Hee guys,

Ik ga binnenkort film kijken bij een jongen die ik al een hele tijd leuk vind.
Heel leuk allemaal ^^ maar ik moet de film uitkiezen en ik vroeg me dus eigenlijk af Wat voor film is het best?

Iets van een thriller misschien?
Sorry als dit een suffe vraag is maar ik weet echt het antwoord niet :slightly_smiling_face:

xxx Lynn

Een film die jullie beide leuk vinden.

Ja dat klopt, alleen hij zei dat ie alles wel leuk vindt…
Nja , zoveel film zal ik toch niet zien toch? Hahaha

romantische comedie, romantisch maar toch grappig =) op je 1e date moet je een beetje luchtig blijven denk ik :grinning:

Een leuke (romantische) comedy! The Proposal is wel leuk, of Due Date. Iets in die trant?

What To Expect When You’re Expecting

Maak niet dezelfde fout als ik. Ik had een italiaanse maffiafilm maar de eerste scene was gelijk met een vrijpartij.
Hallo, nieuwe date!

Ik zou een komedie nemen als hij dat ook leuk vindt.

horror !!! leuk want dan kan je tegen hem aan kruipen , net doen alsof je het eng vind hihi

succes xx

Haha okee thanks guys, dan wordt het horror of een (romantische) komedie ! :slightly_smiling_face:

Ik weet ook mijn god niet wat ik aan moet trekken… Gwn iets simpels denk ik, niet te overdreven? Haha ik stress hem helemaal =P

X

Als je een film gaat kijken hoef je er echt niet opgetut uit te zien hoor :’) .

haha nee zit wat in :’) ben gwn overdreven zenuwachtig hahaha x

Geen romantische, dat vind hij vast opdringerig en saai. Een thriller is leuk voor hem en jij kan als je '‘bang’ bent zijn hand vastpakken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Horror :stuck_out_tongue:

of een romantische horror komedie? als die bestaan :3.

hahaha miss bestaat er 1 xD
meiden thank you all het wordt horror of een thriller! :grin: