First date?

[i]Oke, sinds n tijdje vind ik n jongen leuk. Ik ken m al iets van 3 jaar ofzo maar het is nu pas eigenlijk dat ik het echt merk dat ik het wel heel erg leuk vind om met hem te praten of als ik m tegenkom.

Nu heb ik bijna 2 weken een ongeluk gehad waardoor ik tijdelijk niet kan lopen en ik volgende week een operatie krijg. Hierdoor zal ik hierna nog iets van 3 weken niet kunnen lopen enkel met krukken.

Dan nu mijn vraag, hij wil over t algemeen wel naar mijn huis komen maar zelf vind ik het ongemakkelijk aangezien ik zelf niks kan. Toch wil ik m graag zien maar wat zou ik eventueel kunnen doen want het versieren ben ik glad verleerd en normaal waren m’n scharrels wat jonger dan hij.

Dus nu mijn vraag zal ik wachten tot ik weer kan lopen of hem gewoon laten komen en thuis iets doen, maar wat dan?

En ook n manier om mn ouders uit huis te krijgen ?:}[/i]

als je hem echt leuk vind dan heb je het er wel voor over om hem naar jou huis te laten komen (:

Dat heb ik ook wel, en hij is ook wel vaker hier geweest maar dan met wat vrienden.
Maar hij is zo anders dan de normale scharrels van me dat ik gewoon nerveus word.
Terwijl als ik zelf dingen kan, dus lopen in dit geval dan zou ik ergens anders af spreken en daar word ik minder nerveus van

ga een filmpje thuis kijken? (:

dat is dus ook n probleem, heb m al n paar keer gevraagt van wat voor films die houd maar telkens krijg ik zo’n antwoord waar zelfs joost geen raad mee weet xD

Doe the hangover :grinning:
voor jullie allebei leuk