finishing powder

je weet wel, zo doorzichtig poeder dat je als laatste opbrengt waardoor je make up er “af” uitziet…

1. is dit zo of doet het eigelijk nix?
  2. als het werkt weten jullie een goede?

xx

[b] ik vind het een wat masker-achtig effect geven, maar werken doet het wel, haha.
een goede die ik af en toe gebruik, is de Poudre Libre - van Bourjois. is los poeder, wat heerlijk aanvoelt op m’n gezicht.

waar wil je 't voor gebruiken dan? om overtollig glans&glim te verdoezelen, of puistjes extra te camoufleren?
je hebt namelijk ook van die absorberende papiertjes (van Catrice, misschien heeft een ander merk ze ook, voor zover ik weet heeft Catrice ze sowieso) die je langs je voorhoofd veegt om talg & andere crap van je face te verwijderen [/b]

Transparante poeder is bedoeld om te zorgen dat je make-up langer blijft zitten, je huid niet glimt en hoort geen kleur af te geven. Als deze wel kleur afgeeft krijg je idd een masker effect. ik heb er zelf 1 van Yves Rocher en vind deze echt heerlijk

ja waar kan je dat kopen XD

YvesRocher.nl of in de winkel. maar die winkel zit alleen in amsterdam. mssg nog wel ergens maar dat weet ik niet.

Luminelle losse poeder Beige Naturel , zo heettie btw

de yves rocher winkels zitten ook in sittard en maastricht,en vast nog wel op meer plaatsen

ik heb minerale finishing powder en ik vind het heel fijn spul :slightly_smiling_face:

upje en mja hij zou wel doorzichtig moeten zijn want nu gebruik ik een compact powder (heel licht want anders is het heel nep) en het zorgt er wel voor dat het langer blijft zitten maar het is niet echt supermooi dus ja :wink:

xx

Hoe vinden jullie de compact powder van L’Oreal Paris; true match minerals?
Dekt die goed? En heeel belangrijk, geeft ie geen ‘‘masker’’ effect?
X

masker effect krijg je door verkeerde kleur of teveel opdoen.
dus dat moet je uittesten. maar vriendin van me heeft hem en hy dekt goed bij haar

Euhm nee hoor :stuck_out_tongue: hij is helaas weg in Amsterdam :frowning_face:

o echt :open_mouth:
'dat wist ik niet eens
nahja a’dam is ook niet om de hoek voor mij xD

Ik heb ook de foundation van true match, de vloeibare. Dus dat kan goed matchen =). Welke kleur huid heeft je vriendin dan? Want ik moet sowieso de lichtste hebben! X

pfoe, beetje normaal denk k?
niet een oranje of gele ondertoon.
haar ondertoon is gewoon bruin
beetje moeilijk uit te leggen zo xD

Haha, ja. Nou het zal wel xD. Ik ga nog wel eens naar de winkel.
Weet iemand trouwens of je couperose poeder van dr. vd. hoog goed is?
X

Rotterdam zitten er 2 =]