Final sale!!! Schoenen, h&M en Versace enz..

~[i]@Welkom in mijn verkooptopic!!!~
Allereerst bedankt voor het kijken en ik hoop dat er wat tussen zit
Het is allemaal bieden heb geen richtprijzen dus alles gaat weg voor een aannemelijk bod. Ik kan verzenden met postnl voor pakketpost maar kan ook via dhl en is dan maar ¤4.95 ! Nou veel plezier met kijken, en als je der toch al ben, laat even een upje achter groetjes!!![/i]

~[b]1. Gereserveerd ( waarschijnlijk al verkocht)

2. Opbergzak Versarce for h&M mag voor elk aanemelijk bod weg!

3. Gouden Haircuff en zilvere Haircuff, bieden!!!
Foto’s komen nog!!

4. Zwarte h&m divided pumps met ong 11 cm hak maat 37 en 38. Had twee maten besteld en was telaat met terugsturen. Bieden!!!

5. Zwarte ( echte!!) ice watch!!! Heb alles er nog bij inclusief garantiebewijs. Hij is een maand oud maar draag hem niet. Mag alleen weg voor een goed bod want hij is als nieuw!!

6.H&m blauwe Rolling stones top maat 176 ( ik draag hem met maat s)

Updates volgen!! Meer vanavond!!!

up!! Iedereen een fijne dag gewenst!!

hoeveel wil je hebben voor nr 1?

Nieuwprijs was 9,95. Iets van 7 euro incl?

4, ruilen? http://forum.girlscene.nl…Uggs/list_messages/247127
Note me! :slightly_smiling_face:

Succes met je verkoop

upje en succes!

dank jullie wel voor de upjes!!!

Nee valt gewoon als 36 maat had me zus gevraagt 38 mee tenemen maar zij had perongeluk 36 meegenomen

Wauw, die hakken zijn echt super mooi! Wat is je richtprijs voor die schoenen en lopen ze ook lekker? Ruil je ook?

Ik ruil soms en de nieuw prijs van die schoenen waren 29,95 duss ik dacht aan iets van 18 euro exclusief ongeveer??

Ik bied 6 euro incl voor nummer 1

Sorry vind ik te weinig

Dat mintgroene shirtje, heel leuk! En ik zou graag je horloge willen, maar ik heb geen geld. Succes!

Succes!

is goed!!

8 euro?

is goed! ik note je

1e topje is erg leuk

up!!! Iedereen een fijne avond!!