Heey (Ik weet dat er een algemene topic is maar dat gaat over waar je fimo kan kopen… )
ik ben al een hele tijd bezig met fimo en ik zie sommige meiden ook hun fimo laten zien en het is erg leuk allemaal.
Alleen sommige meiden vragen zich af hoe ze iets moeten maken of wat ze willen weten nou ik kan je zo een voorbeeld met/zonder foto mailen en kan jij het zelf maken.
Dus als je iets wil weten ik hoor het wel =] Ik Wil je graag helpen
EN EEN GROTE VRAAG VOOR WITTE/LICHTE FIMO! als je met het witte/lichte klei bezig ben was je als eerst je handen (met een borstel want er zit overal vuil) dan met een baby doekje je handen doen.
En daarna werk je op een tegel of glas/spiegel plaat en die moet je ook helemaal schoon maken het beste met een brillen doekje!!!(kan ook met HANDSCHOENTJES) Of als het gebakken is met schuurpapier schuren.
Ook moet je gewoon niet en fimo-en en achter je computer zitten want je toetsen bord ik ook vies. En geen telefoon ook daar zit vuil aan. als je aan het fimo-en bent moet je alleen daar mee bezig zijn. Als je toch ff tussen door dat doet was dan je handen weer opnieuw.