Fimo mallen, iemand belangstelling

Ik van van plan om mallen te makken voor fimoklei om te verkopen,
Maar omdat de aanschaf best duur is vroeg ik me af of er mensen geintresseerd zijn hierin?
En zoja, waarvan zou je graag een mal willen hebben?
En wat zou je ervoor willen betalen?

Dan kan ik een beetje uitzoeken of het haalbaar is :slightly_smiling_face:

Haha, oke :slightly_smiling_face:

dat is wel leuk.
inderdaad schattige dingen. cupcakes taarten etc.
en het hangt ervan hoe groot de mallen zijn. voor een klein cupcakje zou ik 2 of 3 euro een mooie prijs vinden

Misschien kun je wat foto’s plaatsen van de mallen?

Mallen van kleine schattige dingetjes zijn leuk! Bijvoorbeeld om op een magneetje te plakken.

Ik heb zelf nog geen foto’s, maar zo zouden ze dan ong. worden (verwacht ik):

http://sandiensminiworld.nl/wp-content/uploads/2011/11/IMAG0218-2-821x1024.jpg

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRhm7o3IwwqK5wJTyLfP7N7rhTkE9X-ESQghuiHB-GUgisdYhLimA

die hello kitty is echt heel leuk, maar de rest vind ik minder ( wel heel mooi maar gewoon niet mijn style )

laat foto’s zien waneer ze klaar zijn dan ben ik miss ook wel intresse

Ik zou wel een mal willen van een cupcake vormpje, het papiertje en een van een toefje. Of een van een bordje, maar ik zou ze dan wel eerst willen zien voordat ik ze bestel.

^precies! ik ook graag van een cupcake onderkant, een slagroomtoef en een klein biscuitje (:

Ik heb een heel klein beetje van een kennis overgekocht (net genoeg voor 2 kleine malletjes).
Dus ik ben het even aan het testen nu, en als het lukt ga ik zelf een grotere bestelling doen.

Waar ga jij het bestellen?
Misschien kan je ook kleinere porties van dat spul verkopen? Daar ben ik ook wel geintresseerd in!

Ik haal het via een kennis, particuliere mensen kunnen daar (helaas) niks bestellen…

Mag jij dat dan weer doorverkopen of is dat verboden?

Ik mag het doorverkopen, maar ik ben niet van plan om dat te doen, sorrie…

hmm jammer dat je ze niet doorverkoopt! ):

Dat spul kan je ook op sillis.nl halen

Dat kan idd ook ja :slightly_smiling_face:

Ook ik ben geinteresseerd als je het gaat verkopen! :slightly_smiling_face: