fimo creatie (goed genoeg voor verkoop?)

ok ik heb net 2 sieraden setjes gemaakt van fimo zou graag wat feedback willen en of mensen ook maar enigsinds geintereseerd zouden kunnen zijn in het kopen van de setjes (of los kan ook) beetje crappy fotos mja

http://fc04.deviantart.com/fs46/i/2009/211/1/e/Sushi_maki_fimo_Set_by_Elmotjuuh.jpg

http://fc07.deviantart.com/fs47/i/2009/211/e/d/Orange_slices_fimo_Set_by_Elmotjuuh.jpg

die eerste zijn superschattig! is verder niet echt mijn ding ofzo, maar het ziet er wel goed uit.

thanks ^^

ik vind ze echt heel mooi, en als ze in de winkel lagen, zou ik ze echt kopen! (als ze niet duur waren…)

ik vind ze mooi genoeg voor de verkoop, maar het is niet mijn smaak.

ik vind ze niet goed genoeg voor verkoop dan zal je er een echt sieraad van moeten maken… en dat vind ik dit niet echt…

Ik vind ze goed gemaakt, maar ik zou ze anders combineren. Je kan ook eventueel van een aantal wat ‘hangers’ maken, dat vinden mensen ook meestal wel interessant.

wat bedoel je hier precies mee? dankje voor feedback

en bedoel je met ‘hangers’ voor kettingen of iets anders?

Ik zou ze niet kopen (gewoon omdat het mn smaak niet is)
Maar ik zie wel dat je ze echt goed hebt gemaakt , het ziet er ook mooi uit :slightly_smiling_face:

thanks het is nog steeds lastig om rondjes echt rond te krijgen maar het gaat steeds beter >_<

Ik vind ze wel gaaf (:

Woa. Wat klein :stuck_out_tongue: maar ik vind ze (daarom?) goed gelukt!

Ik vind ze leuk, maar vin de combi van fimo en parels een btje raar… Omdat de mensen die fimo-armbanden etc. dragen totaal anders zijn dan de mensen die parelarmbandjes(en kettingen etc.) dragen.
Denk dat je niet zo snel mensen vindt die én parels én fimo mooi vinden.

jaa! ik deed vroeger ook altijd fimoen :slightly_smiling_face:
maar je kan ze best verkopen! heel knap

ik vind persoonlijk fimo juist leuker is als het gecombineerd is met trendy dingetjes zoals parels. maarja ik snap het wel als mensen dat niet leuk vinden :slightly_smiling_face:

Het is heel mooi gemaakt, en dit kan je waarschijnlijk wel verkocht krijgen, maar dit is niet mijn smaak =D

is dat de eeerste een sushi?

ja sushi maki ^^ met kleine glaskralen maar dat zie je niet goed op de foto

heel mooi !ik ben benieuwd waar je dat spul weg hebt en hoe je het gemaakt heb ^^

mischien is het leuker om met iets meer kleur te werken ! en iets fouter … het past net iets te goed bijelkaar … een grijs strikje en een grijs bedeltje ! mischien met wat felle kleuren iedergeval je doet het wel WAUW !

thanks miss maak ik nog een paar van die oorbellen maar dan met een roze strikje ofso denk dat dat ook wel leuk is…dan knalt het meer :grinning: