films

weet iemand waar je gratis films kan kijken op internet met nl ondertiteling? eumovies doet het niet meer. dan wordt je doorgeschakeld naar likee.nl ofz.

ond-films.com
kijk-films.com

dankje

ond-films en kijk-films moet je voor betalen…

Betalen? Nee hoor.
En anders www.letmewatchthis.com zonder ondertiteling.

Als je de hele film in 1 keer wilt kijken wel. Na 72 minuten moetje een uur wachten. &dan kan je weer verder kijken!

Je kunt het ook eerst helemaal laten laden, en dan de Wi-Fi (internet) uit doen. Dan kun je het geheel zonder limiet bekijken!

@Autumnrain, had ik gister geprobeerd, maar toen crashte men laptop hem &was al dat geladen stukje weer weg. 3 x geprobeerd, maar het wilde niet werken bij mij. :stuck_out_tongue:

Ah, weird. :c
Bij mij werkt het wel gewoon.
Misschien kun je een andere browser gebruiken? Of werkt dat ook niet?

Dat heb ik nog niet geprobeerd, zal ik morgen is proberen…

Ik kijk altijd films via movieshocker.com, maar deze heeft geen NL subs, daarvoor kan je naar nufilmkijken.nl

Ik had er nog eentje, ikwilfilmskijken.com een nieuwe, maar die wordt opeens geblokkeerd door google i.v.m malware op de website :frowning_face: Ook gaan bij Avast de alarmbellen rinkelen als ik naar die website wil, dus daar kom ik nu niet meer…

-edit-

Pagina met uitleg, hoe je de films moet kijken, voor diegene die het niet snapt :wink:

Hoe kijk ik films? « nufilmkijken.nl – Gratis online film kijken http://bit.ly/jjX7MS