films

heee, ik ben echt film verslaafd en kijk altijd heel veel films :grinning_face_with_smiling_eyes: weten jullie nog leuke films? zit het ff hier onder neer!

xxxje
thanx!

the runaways
21

The Color purple, Into the wild, Komt een vrouw bij de dokter, Catch me if you can, A walk to remember, The notebook, Dear John, The princess and the frog, Precious, Bandslam, The illusionist, Blood Diamond, Raise your voice, Mean Girls, Moulin Rouge, La vita e’ bella, Dunya en Desie, 17 again, Up in the air, How to lose a guy in 10 days, 10 things I hate about you etc. etc.

ik wil Phat Girls weer eens zien, die is leuk :slightly_smiling_face:

I Am Sam blijft de mooiste film die ik ooit gezien heb.

precious

http://www.moviemeter.nl/list/

De top 250 van Moviemeter. Daar zitten (natuurlijk) super goeie films tussen. Alleen niet zoveel Hilary Duff/Lindsay Lohan-achtige ‘comedy’s’, dus als je daar van houdt, laat dan maar zitten…

Als je even de zoekfunctie gebruikt, bij de topics ‘Beste film allertijden’ en ‘Mooiste film ooit’ krijg je een hele lijst :grinning: Zelf vind ik I am Sam ook erg mooi, Brokeback Mountain, PS I Love You, The Butterfly Effect, I Love You Man, The Proposal, Big Fish en nog meer :slightly_smiling_face:

Zoekfunctie :grinning: