Films: The uninvites of THE HAUNTING IN CONNECTICUT

Beide 2 nieuwe horror-films die nu in de bioscoop draaien, maar heeft iemand 1 van de 2 gezien of misschien wel beide?Hoe vond je de film, of welke was beter ?

xx

Ik bedoel uninvited

Heb The Haunting in Connecticut pas gezien. Spannend verhaal over een huis dat door geesten van dode mensen wordt geplaagd (wat is de vertaling van haunted??), niet super origineel maar dat maakt niet zoveel uit. Wel een aanrader dus.

The Uninvited heb ik nog niet gezien, waar gaat die over?

The Haunting In Connecticut is supertof ja! Heb m ook al gezien en is echt een leuke film als je van n beetje enge films houdt. :slightly_smiling_face:

Aaaaaaaaah! Ik heb the haunting in connecticut gezien en vond hem echt walgelijk eng… Het was met de sneak preview in de bios, du we hadden geen idee wat er zou komen en de helft van de mensen gingen na de pauze weg omdat ze hem zo eng vonden;) Ik zat ook echt helemaal opgekruld in mn stoel te gillen, maar ik kan dan ook niet zo goed tegen enge films:p
Maar ik vond het zover ik m’n hand voor mn ogen heb gehaald wel een orgineel verhaal en zeker omdat het wel van die onverwachte wendingen heeft:)

ik <3 horrors dus ik ga hem ook kijken xD

zeker The uninvited.
Ik heb hem gezien. en the haunting in connecticut ga ik vanavondkijken. maar ik zag een ding op tmf erover & ze zeiden hij hij tegen viel. Uninvited was best eng.

heb ze allebei gezien XD. Vind ze allebei heel goed, vooral het pakkende en onverwachte einde bij the uninvited. Maar bij THIC vind ik kyle gallner lekker XD

Gezien en al thuis op dvd :’-)

Waar gaat the Uninvited over?

Horrorfilms <3

over een meisje dat uit een psycho kliniek komt, en dan denkt ze dat de nieuwe vriendin van haar vader haar moeder heeft vermoord, die ziek was en is omgekomen bij een brand in hun boothuis. Samen met haar zus probeert ze er dan achter te komen of ze het gedaan heeft enzo, en aan het einde is het echt supervet, maar dat ga ik niet zegge. Dan verpest ik de hele film nl XD

The Haunting in Connecticut
die vond ik bloed geniaal!

die andere film valt wel mee hij is wel leuk voor maar een keertje te zien.

ik heb the haunting in connecticut gezien, dat vond ik echt een goede horrorfilm! (de meeste zijn echt bagger ;P)
was ook gebaseerd op ware gebeurtenissen, dus dat maakt het extra spannend :stuck_out_tongue_winking_eye:
ik keek hem met mn zussen en we zaten met zn drieën te gillen op 1 bank xD
terwijl we alledrie meestal niet zo bang zijn bij horror, nu wel dus… :stuck_out_tongue:
zeker een aanrader! :wink:

waarom wordt dit topic geupt? het is nogal oud namelijk. Die films zijn al lang niet meer in de bios hoor.

Iemand zit horrorfilms je uppen :’]

Ik had de Haunting in Connecticut al een tijdje geleden gezien.
Er zitten veel schrik momenten in en ik vond het begin een beetje hmmm… niet veel spannends maar daaarna wooow i almost crapped my pants haha

al die tekens, en die man en die visioenen, dan ook nog die lijken…