films op je ipod zetten

ik probeer dit al zoooooooooooooooooo lang, maar het lukt me niet!
ten eerste weet ik niet hoe je een film moet rippen en ook niet hoe je moet converteren!
kan iemand mij helpen (A)

gewoon downloaden en dan converteren via zamzar.com naar een ipod bestand?
zo doe ik het in ieder geval :'D

als ik het via zamzar converteer dan krijg ik te zien dat t een tegroot bestand is.
en met dat downloaden kan ik ook niet heen en weer, haha.
ik doe dat altijd via torrent, maar ik snap er geen bal van.

en als je je registreert op zamzar? dan kan je volgens mij grotere bestanden converteren.

ik heb verder ook niet echt verstand van films downen ofzo, dus daar kan k je verder ook niet mee helpen :'3

Hoe kan je een dvd die je hebt op je ipod zetten? Kan dat?
Als ik m’n dvd in m’n dvdspeler van m’n laptop doe dan zie ik 'm wel staan maar je kan het niet opslaan ofzo?

wil ik ook wel eens weten
:slightly_smiling_face:

als je op limewire een film gaat downloaden, moet je naar de soort kijken: daar staat dan avi, mpg enz. of mp4.
als het een mp4 bestand is en redelijk groot (400 MB), dan kan je het downloaden en meestal staat het dan automatisch in je iTunes.

tip: je kan ook gossip girl afleveringen downloaden op limewire

ik had hier eerst een hele uitgebreide uitleg maar die heeft iemand verwijderd omdat het niet mocht :pensive:

anyway;
installeer bittorent
www.thepiratebay.org > zoeken op ipod movie dutch / ipod movie/ mp4 dutch etc. > klik op degene met meeste seeders > open in bittorent > bij 100% gewoon in je itunes plakken en klaar =)

ik doe dat altijd… heb al saw, mamma mia, twilight, juno, american pie etc. erop staan xD

dankjedankjedankje! het is me eindelijk gelukt!
alleen het duurt wel heeeel lang haha

Ik heb er ook zó lang over gedaan! Maar je moet dus gewoon echt films in mp4/mpeg-4 downloaden. Die gratis/lite convertieprogramma’s geven alleen maar ellenlange problemen. :grinning:

(je kan wel via bijv. theiratebay of een andere torrentsite convertieprogramma’s + crack downloaden. Ik heb het nooit geprobeert maar dat zou goed moeten werken!)