Films kijken met je vriend

Welke films kijk jij met je vriend?
En kent iemand nog leuke komedie films? Morgen komt mn vriend bij mij een film kijken maar ik heb geen idee welke:P

Hot fuzz. Ik heb hem gewoon samen gekeken met een vriendin en wij vonden hem geweldig droog hahaha. Het is een actie/komedie daarom vinden heel veel jongens hem ook leuk, maar ik weet zeker dat jij hem ook leuk vindt!

Mr. Bean, Jochem Myjer, etc al die andere shows.
Verder zou ik het niet weten, heb geen ervaring met vriendjes in combinatie met films.

iig geen romantische comedies, dat haten ze …

Yes man is wel een leuke of kick ass :slightly_smiling_face:

Oja thnx! Misschien dat iemand ook nog leuke/grappige soort van american pie, van wilder, eurotrip, sex drive etc. films kent? Die ik heb opgenoemd ken ik al (A)

The Hangover en Due Date

mijne houd niet van films, maar wil soms nog wel eentje samen kijken als ik hem lief aan kijk.

Dead at a funeral
of gewoon een spannende actiefilm bijvoorbeeld Knight & Day of The Tourist

Actiefilms met romantiek erin zijn leuk, zoals Mr And Mrs Smith, die vonden we allebei heel leuk.
Of anders comedies, die kunnen ook altijd =)

Ik kijk alles met m’n vriend. Van Dear John/The Notebook, tot The Road en Gladiator, haha.

Mijn vriend houdt van alle films haha.
Van meidenfilms tot horrors hem maakt dat nooit uit dus dat is wel leuk.

Ik denk dat je het beste een lachfilm kunt kiezen ofzo.

komedie daar houd ik ook van actie films zijn ook goede
we hebben zelfde idee qua films kijken

Meestal comedy of thriller ofzo, soms ook horror. Hij is niet zo into romantic comedy, helaas.

Killers lijkt me leuk om samen te kijken, zeker omdat ie én actie én romantiek bevat.

Zo het is wel chill als je vriend van alle films houd. De mijne houd niet van meidenfilms thrillers en horrors :stuck_out_tongue: Dus als we film kijken is het een comedy of actie of een combinatie van die 2. Gister hebben we Guess who gekeken totdat die dvd ermee ophield<_<

Comedy, actie films en heel soms horror.

Ik heb laatst met mn vriend Into The Wild gekeken en gister zouden we Tangled opzetten, maar toen waren we te moe.

We kijken van alles, als we niet te moe zijn pakken we een makkelijke film en anders een film met een goed verhaal.
We gaan ook weleens naar de bioscoop of het filmhuis.

A Fish Called Wanda, een geweldige comedy!

The Italian Job is leuk om te kijken denk ik!
Een actiefilm, met een comedytintje zegmaar. Dus ook voor jou leuk! :slightly_smiling_face:

horrorfilm! dan kan je lekker tegen m aan zitten ahaha