Films kijken gratis op internet

Weet iemand misschien een handige site? Het liefste ook met nederlandse ondertiteling. Sinds eumovies weg is weet ik niks meer. :frowning_face:

ond-films.com

Zijn er hier al niet 487653184 topics over? -.-

Nee, ik denk 48765318493894829892 topics.

die kon ik niet 123 vinden.

Google!
*gratis film kijken ect.

eumovies.eu

die doet het niet meer;
Tot mijn grote spijt deel ik u mede dat Eumovies geen gratis films meer kan aanbieden!
Stichting BREIN heeft met ons contact opgenomen. For meer informatie over BREIN: www.anti-piracy.nl

dat staat er…

Kan je ze zelf niet downloaden via the pirate bay?

Ik had ook ooit geprobeerd om met die torrents om te gaan, snap er geen bal van. :stuck_out_tongue:

Ik zal even uitleggen hoe ik altijd films kijk/gratis download. Je gaat naar google en typt in BSplaye free downloaden en Utorrent free downloaden. Als je dit gedownload heb typ je de film die je wil zien in bij google. Bijvoorbeeld: The notebook torrent, sex and the city torrent etc. Het is van groot belang dat je ‘torrent’ er achter typ.

Voorbeeld the notebook.
http://isohunt.com/torrent_details/28236094/The+Notebook?tab=summary

Dit is een van de links waar je dan bijvoorbeeld op uitkomt. Neem voor het gemak even deze link over en open deze link even. Als je deze link opent zie je er staan ‘download deze torrent’. Je moet nu klikken op download deze torrent, neem deze optie altijd! Als het goed is vraagt die dan of je het wil openen of opslaan. Ik druk altijd op openen en vervolgens vraagt die met welk programma je het wil openen. Als het goed is heb je nu Utorrent gedownload en met dit programma moet je het dan ook openen. Als je nu je Utorrent opent, dan zie je dat hij hem ‘download’. Als de download klaar is dan druk je op je ‘the notebook’ met je rechtermuisknop en druk je op ‘open bijbehorende map’. Dan kom je in de map waar de film zich bevindt. Druk nu op de film en dan weer op rechtermuisknop. Je kan dan de optie kiezen openen met. Je kiest dan het programma BSplayer.

Je moet hem in Bsplayer namelijk afspelen als je er ondertiteling aan toe wil voegen. Sommige films die je download bevatten al ondertiteling maar sommige ook niet. Wil je ondertiteling downloaden, dan typ je gewoon bij google in; ‘ondertiteling the notebook’. dan krijg je verschillende sites waar je de ondertiteling kan downloaden. Zorg ervoor dat het altijd een ‘zip’ bestand is.

Oh en voor vragen, just ask! Het is echt super makkelijk als je het eenmaal door hebt. Door torrents kan je ook games zoals de sims 3 downloaden etc. :wink:

Ah dankjewel! :'O

een paar dagen geleden was hier toch ook een topic over ?

Hier zijn al superveel topics over: zie hier